Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2021 21:48 - Излиза истината за ЧСИ Георги Дичев!!! Мафиотските мръсотии излизат на яве
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 618 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 08.12.2021 20:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Казал съм винаги ,че истината рано или късно излиза и тя настига виновните!
На 21юни 2021 както преди повече от месец писах , лицето "академик"масон проф АСЕН БОГДАНОВ, ченгето от ДС което по време на социализма е съсипало стотици семейства като се видя с мен случайно на 21 юни 2021 се опита да намери прошка след всички мръсотии които ни стори, ми призна истината.

Още от 2012 когато е писал за мен и за съпругата ми лъжи, мръсотии, неверни неща го е правил под натиска на ЧСИ Георги Дичев който го е карал да пише жалби срещу ЧСИ Мариола Гарибова, като го е увртяал ч той има връзки както в инспектората на Министрство на правосъдието , имал 5 инспектори негови хора, които щели да образуват дисциплинарка срещу Мариола с цел да я лиши от права като ЧСИ. Мадона академик ми призна че Дичев се е гордял че той с връзките си чрез съдия Нели Куцкова във Върховния Касационен съд ,може да поръчва са бъдат лишавани ЧСИ-та от права за години, както си реши. Масона академик ми призна че  Дичев му заявил че благодарение на него Мариола е била лишена от права като ЧСИ за година й за осем месеца, че той с връзките си с прокурори от мафията от СГП Марияна Станкова, Балев и други е в основата за  образуваните наказателни дела срещу нас и че по едното наказателни  измислено дело  рамо е ударил лично и главния прокурор Сотир Цацаров и че изпращането на делото в Пловдив е по поръчка на Сотир Цацаров ББ и Дичев.
Дичев имал целта да ни съсипе и мафията му обещала 800 000 евро и имоти за милиони. Дичев се хвалел че той е карал и други хора да пишат жалби срещу Мариола , най вече Красимир Моллов., Че всички от Камарата и Съвета зависели от него и му имали страха и той си е правил в Камарата на ЧСИ каквото си иска, защото тя му принадлежала.

Даже масона ми призна, че последнотонаказание от 4000 лева ДИЧЕВ го уредил с инспектори от Министрество на правосъдието и със съдиите от ВКС.

Масона ми призна, че във връзка със заплахата ми към съдията всичко е капан организиран от Алексей Трифонов, Лозан Панов и Сотир Цацаров  и Райна Мартинова, с крайната цел да бъда убит в ареста. Че Мартинова е получила 30 бона от строителя, за да замени обезпечението. И записа и всичко е било подготвено, фалшифицирано , защото съм протестирал един месец пред съдебната палата 2019г. срещу мафията в съд и прокуратура. Че съдия Качерилска ще изпълни поръчка на мафията като ме осъди, и ще бъде вдигната в СГС и даже по-нагоре.

Масона виден академик и професор, без професура в България ,  даже потвърди, че съдиите от АПелативен Съд Пловди ще потвърдят присъдата на ПОС на съдията защото са купени и им е поръчано от мафията на Сотир Цацаров, и даже спомена че съдия докладчик ще бъде някаква съдийка Рангелова.
Доста неща ми разказа Масона академик като си мисли че ще има прошката ми.
 Масона потвърди, че делата заведени от Кремиковци още от 2013 за закупените от нас имоти, по които няма платени милиони държавни такси , няма да имат съдебни заседания докато не се извърши поръчката на Цацаров и Борисов по наказателнито дело , защото поръчката е са бъдат ОЙРАДЕНИ заплатените от нас имоти. В поръчката участвуват съдиите ос СГС Мартинова, Албена Ботева, Александър Ангелов, Владимир Вълков, както и председателите Алексей Трифонов, Топалов, Попколева. И въпреки че делата трябва да бъдат прекратени съдиите от САС начело с Дончева, и съдиите от ВКС начело с Лозан Панов , Емил Марков и десетки няма да изпълнят закона и няма да прекратят делата. Поръчката на мафията се изпълнява от всички съдии.
Тъй като днес е рождения ден на високо моралния "честен"," достоен" ЧСИ Георги Дичев му пожелавам виноисисдпгддддппнввекамадобай.а.

26 юли 2021


Лорд академик проф Момчил Добрев

26 юли 2021
Друг път ще разкажа и други подробности които ми каза Масона академик.



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1002848
Постинги: 1250
Коментари: 97
Гласове: 367
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930