Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2022 13:52 - Безсилието на една пропаганда
Автор: cefulesteven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1139 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Безсилието на една пропаганда е явно, когато фактите, на които набляга НЕ СА и никога не са били нещо необичайно, но тази същата пропаганда ги представя като такива. 

Младежи, които не искат да служат?

България ли е нямала такива?

И сигурно всички украинци, хукнаха към фронта и няма пръснати из цял свят, които скоро няма да се върнат у дома. И ги разбирам, и аз бих постъпил като тях. 

Всъщност, ако започне мобилизация в България (обмислям варианти), но колкото и да ги обмислям, сега е рано да реша, кой ще избера:

1. Имам няколко варианта за далеч от България. Този е най-приемливия. 
2. Да не се явя, където съм призован и да чакам да дойдат да ме арестуват. Поне един от тези късметлии ще е мъртъв. Ще се постарая по-скъпо да продам живота си. Ще убивам, докато ме убият. По-добре от фронта, където пак ще умра, но ще застана срещу хора, които не са желаели да ми сторят нищо лошо. 
3. Ще изпреваря събитията и малко преди това ще убия децата на политик, който ни забърка в този ад. Варварско е, но това е самоотбрана. И не е ли варварско мен да ме пращат да мра на фронта. В затвора имам някакъв малък шанс да оцелея.  
4. Ще се самоубия. 
5. Ще отрежа и двете си ръце, за да видя за чий ще ме пратят на фронта. 
6. Ще се крия (има къде), но ще съм готов да направя тъй, че да не попадна жив в ръцете на тези, които биха ме пратили на фронта. Този вариант ще доведе до най-много излишни жертви. 

Убеден съм, че няма да съм единствения в България, който е готов на подобни крайности и по никакъв начин няма да стигне до фронта. 

Та, преекспонирането на темата за руснаци, които бягат от мобилизация е безумна, като се има предвид как мислим у нас. 

И преекспонирането на тази тема, показва колко зле идеологично е антируската кампания. 

Апропо: честито на италианците. Надявам се и в България да се случи. 




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cefulesteven
Категория: Изкуство
Прочетен: 8428947
Постинги: 4392
Коментари: 35627
Гласове: 112552
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930