Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2020 15:11 - Мама Завинаги
Автор: radostinalassa Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 491 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 О, боже, сърцето ми.....

Бях в един мол, когато видях касиер да говори с момче, за което става дума в написаното по-долу. На 5 или 6 години...

Касиерът каза: " Съжалявам, но нямаш достатъчно пари, за да купиш тази кукла."
Момчето се обърна към касиера и попита: " Сигурен ли си, че нямам достатъчно пари?"

Касиерът преброи парите още веднъж и отговори: " Знаеш, че нямаш достатъчно пари да купиш куклата." Момчето все още държеше куклата в ръката си.

Погледнах го и го попитах на кого иска да даде тази кукла.
"Това е куклата, която сестра ми обичаше и отчаяно търсена. Исках да й я подаря за рождения й ден. Трябва да дам куклата на мама, за да може тя да я даде на сестра ми, когато отиде там."
Очите му бяха толкова тъжни, когато каза това.
"Сестра ми отиде при бог... Татко казва, че и мама ще види Бог много скоро, затова си помислих, че може да вземе куклата, за да я даде на сестра ми..."

Сърцето ми почти спря да бие. Момчето ме погледна и каза: "Казах на татко да каже на мама да не си тръгва. Тя трябва да изчака, докато се върна от мола."
Тогава той ми показа много хубава снимка, на която се смее. "Искам мама да занесе на сестра ми снимката ми, за да не ме забрави. Обичам майка си и ми се иска да не ме напуска, но татко казва, че трябва да бъде с малката ми сестричка." Тогава той погледна назад към куклата с тъжни очи и стана много тих..

Бързо си взех портфейла и казах на момчето
"Пак ще проверим дали имаш достатъчно пари за куклата."

" ОК ", каза той:
"Надявам се, че има"
Бях добавиил няколко от монетите си, без той да ги види и започнахме да броим парите. Беше достатъчно за куклата и дори няколко цента повече.

Момчето каза: " Слава Богу, че ми даде достатъчно пари!"

Тогава той ме погледна и добави: "Снощи се молих, преди майка ми да отиде при Бог да имам достатъчно пари да купя тази кукла за да може мама да я даде на сестра ми. Той ме чу! И аз исках достатъчно пари, за да купя бяла роза за майка ми, но не се осмелих да помоля Бог за толкова много. Но той ми даде достатъчно, за да купя куклата и бяла роза. Майка ми обича бели рози."

Излязох от мола, но не можах да махна момчето от главата си.

Спомних си двудневна статия от местен вестник, която съобщава за пиян шофьор на камион блъскал кола, в която бяха млада жена и малко момиченце. Детето почина веднага, а майката беше в критично състояние. Семейството трябваше да реши дали ще изключи животоподдържащата машина, защото младата жена никога нямаше да се възстанови от кома. Това семейството на момчето ли беше?

Два дни след срещата с момчето прочетох във вестника, че младата жена е починала. Не можех да не си купя букет от бели рози и да отида на църква, където тялото на младата жена беше поставено, където хората можеха да се сбогуват преди погребението й.

Тя лежеше там в ковчега с красива бяла роза и снимката на момчето и куклата. Със сълзи в очите осъзнах, че животът ми се е променил завинаги...

Любовта, която момчето изпитва към майка си и сестра си, все още е трудно да си представим и днес.
И за частица от секундата пиян шофьор му отне всичко това.

Моля, не пийте, ако шофирате. Действията ви могат да променят живота ви завинаги. Но и нечий чужд живот, който няма нищо общо с твоите трудности.

Сега имате 2 варианта:

1) споделете това съобщение, или
2) Игнорирай така, сякаш никога не е докосвала сърцето ти.

Стойността на човека се крие в това, което дава 💖



Тагове:   мама,   съдба,   любов,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radostinalassa
Категория: Технологии
Прочетен: 13141534
Постинги: 11561
Коментари: 18328
Гласове: 6661
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Децата на дявола - нехора, сатанисти, педофили
2. Страшните истини - духовни, ДНК, синя кръв - евреи, араби, индуси, китайци.
3. Основното генетично различие между трите раси са пръстовите отпечатъци
4. Заземяването лекува възпалителните процеси
5. Мусорна ДНК. Холограма на плода. Педента на ДНК.УЗИ.
6. Душата, нейната генетика, потомците ни.
7. Връзката между българи и шумери
8. Реинкарнацията и генетиката
9. Раждането на тракийската азбука
10. На земята живеят четири вида човек
11. ГЕНЕТИЧНИЯТ АНАЛИЗ В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА ЗА ЕТНИЧЕСКИЯ ПРОИЗХОД НА ДРЕВНИТЕ И НАСТОЯЩИ БЪЛГАРИ
12. Американските бомби с обеднен уран
13. Лицензиран расолог - Вл. Авдеев
14. Енергоновата система на кръвта
15. Руският език не е руски, а български
16. Подслушват ли телефона ви?
17. Българският език - езикът на първите хора!
18. КОВИД - 19 и старите лекари
19. Хидра 1 и Хидра 2 - рак
20. Ябълков оцет - мастер клас
21. Истината за атеросклеротичните плаки и гъбичките
22. Уникален артефакт от Сибир, който принуди учените да преразгледат историята на древния свят
23. Мусорната ДНК се оказва критична за видообразуването
24. Д - р Райън Коул , патоанатом - ваксините са токсини
25. Ето я истината защо Русия нападна Украйна
26. Русия дълго време толерираше лудориите на западните си партньори и беше твърде толерантна към тях -лазерният"Метадрон Орхидея"
27. В България е създадена най - ранната писменост в света https://www.youtube.com/watch?v=q2TRX1vkCFg
28. Без САЩ комунизма нямаше да се роди
29. Болкотерапия чрез молитвена поза
30. Акад. Васил Николов: Носим гени на 8 000 години