Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2020 10:24 - Севделина Арнаудова: Аз съм Шехерезада и умея да разказвам приказки! Али Баба е страхлив човек – България
Автор: radostinalassa Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1025 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Много интересна и доста паническа защитна теза изкара преди малко пиарката на Бойко Борисов – Севделина Арнаудова, която сутринта бе посочена от Васил Божков като човека, който е прибирал рекета за властта. Всъщност, това е втора “оправдателна” контраатака на довереничката на премиера. До момента Борисов не се е престрашил да я защити публично и това вероятно я е накарало сама да се заеме с втори “залп” по Божков.

Този път Арнаудова навлиза в куп подробности и лични аспекти, макар и замаскирани като приказки от Шехерезада, на която самата пиарка се оприличава.

Здравейте, г-н Божков (Али Баба). Пише Ви Шехерезада. И аз умея да разказвам приказки. И ще започна преди Вас, защото като един старец не помните добре приказките и си ги съчинявате. Така правеше дядо ми, когато ми разказваше.
Опитвате се през мен да атакувате друг. Лошо, Али Баба! Аз чували с милиони не съм пренасяла и не съм взимала нито за себе си, нито за друг! Не сте давал за никой. И нито ме е страх от лъжите Ви, нито от заплахите! Аз не съм Вашата цел, Али Баба! Целите се в друг през мен и бъркате, защото не казвате истината!
Но да сложим начало на приказката, а ще дойде време да й сложим и дебела червена точка, Али Баба… (това го помните, нали, Али Баба?) Но да се върнем на приказката.
На Шехерезада баща й работеше за Вас. Още в далечната 1998 г., но Вие не забелязвахте тогава този свой служител. Спомнихте си за него, когато един ден давахте от натрупаното в пещерата. Осъзнахте, че той е Арнаудов, точно като Шехерезада Арнаудова, която тогава не познавахте и не работеше за правителството. И започнахте да я търсите. Имахте тактика! Предложихте на служителя си и официален договор, каляска и бонус – на стойността на една Ваша пура, пак тайно. Всичко това, за да стигнете Шехерезада, тя Ви трябваше… Намерихте я през робите си. Викахте я настоятелно, разказвахте й приказки, а баща й – него пращахте да Ви пази имотите! Но Шехерезада е полицейска щерка, Али Баба, и много внимаваше. Много! Тя идваше и със свитата си – приятели, съпруг, семейство. Вие започнахте да й предлагате всичко. Шехерезада така и не Ви пожела! Тогава Вие, Али Баба, много се ядосахте…
Шехерзада Ви каза – “не смей” и аз умея да разказвам. Не смейте да ме пипате! Вие се изплашихте, Али Баба. Вие сте страхлив човек, скочихте на дървото и се скрихте. Така, както и сега се криете. Не смейте да ме плашите, не я е страх Шехерезада! Тя не е разбойник. Семейството ми и приятелите ми – също! Спомнете си приказките и не ги разказвайте избирателно.
А Вашата приказка е една! Оправете си сметките с хазната, ако искате да не останете в историята като разбойник! Или стойте на дървото, докато можете…
Големите мъже не ги е страх от големи мъже, Али Баба. И не нападат жени. Явно нито сте голям, нито сте мъж.

Източник: inews.bg




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radostinalassa
Категория: Технологии
Прочетен: 13319008
Постинги: 11673
Коментари: 18489
Гласове: 6696
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Децата на дявола - нехора, сатанисти, педофили
2. Страшните истини - духовни, ДНК, синя кръв - евреи, араби, индуси, китайци.
3. Основното генетично различие между трите раси са пръстовите отпечатъци
4. Заземяването лекува възпалителните процеси
5. Мусорна ДНК. Холограма на плода. Педента на ДНК.УЗИ.
6. Душата, нейната генетика, потомците ни.
7. Връзката между българи и шумери
8. Реинкарнацията и генетиката
9. Раждането на тракийската азбука
10. На земята живеят четири вида човек
11. ГЕНЕТИЧНИЯТ АНАЛИЗ В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА ЗА ЕТНИЧЕСКИЯ ПРОИЗХОД НА ДРЕВНИТЕ И НАСТОЯЩИ БЪЛГАРИ
12. Американските бомби с обеднен уран
13. Лицензиран расолог - Вл. Авдеев
14. Енергоновата система на кръвта
15. Руският език не е руски, а български
16. Подслушват ли телефона ви?
17. Българският език - езикът на първите хора!
18. КОВИД - 19 и старите лекари
19. Хидра 1 и Хидра 2 - рак
20. Ябълков оцет - мастер клас
21. Истината за атеросклеротичните плаки и гъбичките
22. Уникален артефакт от Сибир, който принуди учените да преразгледат историята на древния свят
23. Мусорната ДНК се оказва критична за видообразуването
24. Д - р Райън Коул , патоанатом - ваксините са токсини
25. Русия дълго време толерираше лудориите на западните си партньори и беше твърде толерантна към тях -лазерният"Метадрон Орхидея"
26. В България е създадена най - ранната писменост в света https://www.youtube.com/watch?v=q2TRX1vkCFg
27. Без САЩ комунизма нямаше да се роди
28. Болкотерапия чрез молитвена поза
29. Акад. Васил Николов: Носим гени на 8 000 години
30. Целта на Ковид - тестовете е да се краде ДНК