Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2023 18:35 - ЧАКАМ ТЕБ
Автор: sekirata Категория: Музика   
Прочетен: 1524 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Лазурен бряг небе звезди,

а мен следят ме две очи,

пропиват в мен, следи остават

и болката в сърце стопяват.

Лазурен бряг, кей, вълнолом

на чувства бяг, забравен дом,

във мене страст, огън и плам,

ще те намеря обич знам.

 

Пред огледалото стоя и чакам,

нощта започва ,хвърля своя плащ,

лицето ми потъва в сенки ,чакам,чакам…

Любов, разкъсай този плащ!

Денят отмина, скука…тягост,

Не беше лош, не беше лек,

Но теб те нямаше! Без теб

и тази нощ пак чакам теб.

текст А.Х.Т.sekirata




https://www.youtube.com/watch?v=f8wqTeBhZ6g


https://www.youtube.com/watch?v=z2s3vCCodpE


https://www.youtube.com/watch?v=jaguXNLoFtg


https://www.youtube.com/watch?v=yxo8J6B9dcc

avtorska pesen na A.H.T .sekirata Chakam teb













Гласувай:
9



1. jupel - blog много се изложихте, кого за...
22.01.2023 15:11
blog много се изложихте, кого защитавате ?Ена плагиатка, и неграмотна музикално , една лъжкиня!?
цитирай
2. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=fx0ynqKbKuo
23.01.2023 14:55
КОГАТО СИ НА ДЪНОТО

посегнаха и на Дамян Дамянов

"Когато си на дъното на пъкъла
Когато си най тъжен и злочест
От парещите въглени на мъката
Си направи сам стълба и излез
Светът когато мръкне пред очите ти
И притъмнява в тези две очи
Сам слънце си създай и от лъчите
Създай си стълба и по нея се качи
Когато от безпътица премазан си
И си зазидан в четири стени
От всички свои пътища премазани
Нов път си направи и сам тръгни
Трънлив и зъл е на живота ребуса
На кръст разпъва нашите души
Загубил всичко, не загубвай себе си
Единствено така ще го решиш!"

Д.ДАМЯНОВ


ХА,ПОСЕГНАХА И НА ДАМЯН ДАМЯНОВ!

ТОВА Е ТО, ЮЖНЯЧКИ НЕ АМИ ......ЧКИ!

А ПОЕТЕСИ МИ БИЛИ, РАЗБИХА СЕ С ХВАЛБИ!



И за по сигурно нека го напиша-



За мъничко щастие



от Златка Митева -esen ,



да де от нея,



но всичко е взаимствано



и префасонирано....



дали само външно!?



Когато си захвърлен в океана
и в хоризонта няма го брега,
а твоята душа е рана
прокървила от страха.
И стискаш в шепите си пясък,
не спира в нищото викът .
Вълните те захвърлят с трясък,
а чайки вятъра браздят.
Вземи си въздух, потопи се,
от дъното се оттласни.
Със себе си ти разбери се
и себе си до край бъди.
Защото жребият е твоя-
дошъл си миг да покориш,
да забравиш за покоя,
душата си да изцериш.


Да преплуваш океана,
да захвърлиш там страха
и преборил го да стане
малко по - щастлив света.



За Златка Митева какво да кажа,



идея,думи,изказ,рима,



сюжет, болката незрима..



всичко тук прозира и вилнее



под чуждо име плагиатство зрее!



Подобно беше със стих за Душата,



на Яворов -откраднала душата!



То на секирата е ясно вече,



тя дъщеря и го отнесе,



Злата е загубила такава,



защо секирата да има дъщеря-здрава,права.....



Всичко времето ще го реши,



Кирил,Стефан,Веско... И Ти...



който в политиката се вреш



и на Златка трон ковеш!

Да доказвам ли, дори това



че сложила си е снимка-



комсомолска всякъде във нета



по фотошопинг е превзета!



А уж природата я вдъхновява,



не,тя просто...подражава!



И ДРУГ СЛУЧАЙ


Уважаеми, съблогъри, поети и плагиати, този път жертвата е всеизвестният Павел Матев с небезизвестното му произведение:

Уважаема Филаделфия,
въпросното постнато от вас произведение, е на поета Павел Матев.
Дали безхаберно безочие или просто неграмотност ви кара да сложите чуждо име под това безсмъртно произведение на великия поет? Или смятате, че единичната кавичка в горен ляв ъгъл е достатъчно основание да плагиатствате в полза на никому неизвестната особа с име Димитрина Равалиева? Или вие самата сте въпросната Димитрина?
Направете си труда да отговорите в достопочтения ми блог за борба с плагиатството, за което предварително благодаря! )

https://www/watch?v=M1TYkOa-G7o

У дома Лили Иванова Дамян Дамянов Тончо Русев

https://www/watch?v=Jh6gxNjbhIg

На сбогуване

https://www/watch?v=3A9Bg0-9et8

Разпилей ме ти цялата

https://www/watch?v=fx0ynqKbKuo

Предупреждение - Лили Иванова



1. sekirata - според някои сащ,нато и ес били най-силните..ха ,ха ха.....
21:09
я хубавичко огледайте световната карта
цитирай
Редактирай | Изтрий
2. sekirata - gardener,
21:29
3. sekirata - аз не съм соросоид нито джендър, не си служа и в нета с разни техники да налагам своето както вие правите

вие агресорите -нато инструмента на Америка и ес

не съм и индийка

знаете и съм го доказала ,

истинска българка съм, а не подлога,

а сега ме изтрийте пак,

за мен сте шпионин
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5241524
Постинги: 6036
Коментари: 3232
Гласове: 28493
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031