Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2020 23:13 - ЕВГЕНИЯ КАЛКАНДЖИЕВА: "ЩЕ ОТГОВАРЯМ НА ВСЯКАКВИ ЖУРНАЛИСТИЧЕСКИ ВЪПРОСИ, НО СЛЕД КАТО СЪДЪТ СЕ ПРОИЗНЕСЕ!"
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 416 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
7 Май 2020г.

Eвгения Калканджиева отправи публично послания към медиите от Фейсбук-профила си.
В него тя посочва, че ще отговори на всякакви въпроси, но след като съдът се произнесе.
Посочва, че е подложена на системен тормоз от съседите си.
Категорична е, че има своя версия в спора, който стана публично достояние.
Изразява надеждата си, че правото ще възтържествува.

Ето и цялото изявление на Евгения Калканджиева:

"Пиша това първо, обръщайки се към медиите. Най-искрената ми молба е да не стоят пред вратата ми. Усещането ми е за тормоз. Нахлуха в дома ми. Причакват ме навсякъде. След като Съдът оповести своето решение, ще отговоря на всички журналистически въпроси. До тогава се надявам да не бъда притеснявана с обаждания.

Дълбоко съм убедена, че битовата част от живота ми не би трябвало да предизвиква такова любопитство и внимание. След като това вече е факт, мога само да подчертая, че нелицеприятната ситуация не е изолиран случай. Това е поредната провокация на съседите ми, която се превръща в част от системен тормоз не просто за мен, а и за семейството ми. Всички действия и думи от моя страна бяха подчинени на една едничка цел - да защитя дома и детето си. Вярвам, че това е отговорност на всеки родител. Надявам се да бъда разбрана не само от онази част от обществото, които имат подобни на моите проблеми и се чувстват несигурни и притеснени в собствения си дом.

Уверявам ви, че:
в момента се води разследване,
не съм задържана,
освобождаването ми от ареста не е срещу парична гаранция.

В този спор между съседи, аз имам своята версия.
Правото ще възтържествува в съда.
Благодаря на всички приятели, които ме подкрепят.
Обичам ви."



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2530215
Постинги: 966
Коментари: 364
Гласове: 674
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031