28.12.2021 21:13 - Това не са ваксини
Автор: radostinalassa Категория: Новини

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image   Попаднах на доклад, публикуван на уебсайта на Института за чисто и приложно знание (ИПAK)   Отчетът е достъпен само в PDF формат. и трябваше да се бъркам с превода, тъй като е невъзможно просто да копирам текста и да го заредя в преводача на Yandex. Докладът е 22 страници, но има списък с източници на 6 страници, така че това са 16 страници. Но това все пак е много обемен доклад, ако го поставите наведнъж тук. Следователно, парче по парче.   И искам да започна с това, което е в заглавието: „Биологичните продукти на иРНК не са истински ваксини. Истинските ваксини са препарат от отслабен или убит патоген, като бактерия или вирус, или част от структурата на патоген, който, когато се прилага на индивид, стимулира производството на антитела или клетъчен имунитет срещу патоген, но не е в състояние да причини тежка инфекция. Ваксините преминават през изключително строг протокол за тестване, зависим от времето за безопасност и ефикасност, обикновено с продължителност от 10 до 15 години иРНК биологичните препарати не отговарят на нито едно от тези изисквания и по този начин са по-скоро като експериментални лечения."   И след това това: „м РНК, открита за първи път през 1961 г. в Калифорнийския технологичен институт, е наречена „софтуер за цял живот. „Общите видове ваксини обикновено използват живи атенюирани цели вируси или убити вируси като средство за откриване на мощни имунни отговори под формата на клетъчни и хуморални отговори и имунитет през целия живот. Подсилването е необходимо периодично за поддържане на продължителността на имунните отговори, особено под формата на неутрализиращи антитела. MRNA технологиите използват специфична иРНК, която кодира специфичен протеин, който е предназначен за масово производство от клетки-гостоприемници като средство за задействане на подходящ имунен отговор, главно под формата на неутрализиращи антитела, за осигуряване на известна степен на защита срещу див тип коронавирусна инфекция . Въпреки че проучванията показват клетъчни и хуморални реакции след инжектиране, не е известно колко дълго може да продължи имунитетът и поради това се предполага, че ще са необходими много стимуланти. Подробно е казано също така, че тези конкретни ваксини не предотвратяват предаването и поради това високата ефикасност на тези ваксини е силно съмнителна. Може би по-важното е, че не се знае какво ще бъде дългосрочното въздействие на неутрализиращите антитела."   Тоест какво се случва? Днес цялото човечество се тества с експериментални лечения. И това се прави с ужасна бързина, сякаш се опитват да изпълнят определена задача колкото е възможно повече. Е, преценете сами, преди шест месеца ни казаха, че бременните жени и децата никога не трябва да се ваксинират. И днес вече се провеждат експерименти за ваксинации на деца и възрастта бързо намалява. И все пак много, много малко се знае за тези експериментални лекарства, наречени ваксини. Дори такъв прост въпрос - ще бъдат ли ваксинираните носители на инфекцията? - обърква учените. Например, Антъни Фаучи (главният специалист по инфекциозни болести в САЩ) отговаря на този въпрос: "... не можем да кажем, че ваксинираните хора не могат да бъдат носители..." А микробиологът Константин Северинов (доктор на биологичните науки, професор от Сколтех и университета Рутгерс (САЩ)) уточнява: „... има много основателни причини да вярваме, че те (ваксинираните) могат да бъдат носители. Всички данни в рецензирани списания казват че няколко ваксини, включително "Спутник V", са надеждно високоефективни, намаляват инфекцията и тежестта на хода на заболяването. Но тези данни не казват нищо за носителството ... "
Преамбула

Тагове:   терапия,   генна,

«  Февруари, 2023
20212223242526
13. ГЕНЕТИЧНИЯТ АНАЛИЗ В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА ЗА ЕТНИЧЕСКИЯ ПРОИЗХОД НА ДРЕВНИТЕ И НАСТОЯЩИ БЪЛГАРИ
24. Уникален артефакт от Сибир, който принуди учените да преразгледат историята на древния свят
27. Ето я истината защо Русия нападна Украйна
28. Русия дълго време толерираше лудориите на западните си партньори и беше твърде толерантна към тях -лазерният"Метадрон Орхидея"
29. В България е създадена най - ранната писменост в света https://www.youtube.com/watch?v=q2TRX1vkCFg