Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2022 10:01 - Нидерландия блокирала влизането ни в общата граница
Автор: u4itel Категория: Новини   
Прочетен: 975 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Те там са го направили с грижа кьм себе си. Обаче от грижа към българските граждани, бих им казала "благодаря ви, че казахте на българските административни чиновници колко ниско стоят". И ще ви кажа какво ми се случи, когато в Латинска Америка ми откраднаха едни араби личната карта, обаче тя беше в едно с банковата и най-вероятно нея повече им е харесала, затова спрях тази карта. За другата докладвах в местната служба и ми е сьставен протокол на испански език. Кражбата се случи в Имиграционна служба и около мен за първи път видях забрaдени, те поначало страни, в които много се работи, но за малко пари, не обичат. Видях, че ми е изчезнал портфела, който оставих до мен и понеже подготвях за удължаване на виза за няколко секунди не го наблюдавах. После ме бе срам да обвиня без доказателства забрaдените. Оказа се, че в тази служба няма инсталирани наблюдаващи камери. Някои латиноамериканци са известни като нашите бюрикрати, а без камери лесно ще си искат. Без доказателствo просто си приех там кражбата. След 6 месеца бях в България и докладвах кражбата, представих протокола на испански и даже ги попитах къде и дали искат да го преведа. Те нагло ми го подхвърлиха с думите : "Чакайте първо да Ви съставим Акт за нарушение и тогава". С този протокол обаче не се глобява: и без това за него си ходил 2 дена по мъките в чужбина. Аз 2 месеца подготвях виза за друга страна. През това време никой от там не ме е търсил и пращал писма, а и си получих новата карта с цената, която ми искаха, без да ми направят друго съобщение очи в очи. И така минават още 2 месеца и някъде декември, когато НАП служителите искат бонуси, взех да получавам спамове с "кликнете тук, за да видите задълженията си към НАП" и с имейл на несъществуващ домейн. Аз казах на мои близки да проверят. Те не са настоявали толкова и там дори съм им казали първите срещнати от НАП "това са шарлатани". Но се оказа, че шарлатаните са си тeхни след още 6 месеца и са взели 30 лв. глоба + лихвите. Е, добре, че имах близки с пълномощно, които заплатиха със свои пари. За мен това би ми излязло скъпо, като само преводът струва 35 щатски долара извън ЕС. Представете си: данъчните не даваха възможност да се заплати с Посолство или онлайн само с карта, аз нямах време да вадя тогава устройство за Интернет банкиране, а и където бях Интернетът не бе сигурен. Данъчните даже били подготвили Протокол за запор на малката ни гарсониера. Те горките "пратили" писмо, обаче не посочили вход и апартамент. И един съсед гневно разкарал пощальона. 

 Но това не е всичко. Само четете какво е да си вадиш паспорт чрез Посолство. Такава шарлатания други граждани на ЕС не познават. Дават ти Айбан на "Ди Ейч Ел" (тук не им спестявам името, за да разберат чуждестранните фирми, че и те са в кюпа на корупцията), който е за бг сметка. Преводът казах колко би ми излязъл, а и ако го забавиш скоро няма да получиш паспорт. айде пак упълномощените да плащат. А тези от Посолството горките стария, който имаше още 8 месеца, ми го продупчиха (взех нов, понеже 1-годишна виза не може да се сложи в паспорт, по който остава по-малко време). Обаче тези дупки близо до действаща виза не се тълкуват добре от местните власти и се започнаха едни разпити в местната полиция, пък така. 


Тагове:   общата,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Съчувствам ти , за всичко , което се е наложило да преживееш !
03.12.2022 10:36
Тони
цитирай
2. morskipesni - Госпожо, България какво прави "за себе си"?
03.12.2022 11:01
Нали се сещате- ние сме КОЛОНИЯ, позорна "ничия" територия. Могат да ни скубят, да се гаврят с нас, да ни изтърпяват (по конференции) със запушен нос. С нас НЕ СЕ разговаря, БОГОВЕТЕ не желаят. Те само нареждат. Спомнете си, че хрантутим евродепутати и комисари, от които НИЩО не зависи. Падението не е "Шенген", а натикването ни в ЕС като шугаво стадо. За да ни хлопнат резето на кошарата.
цитирай
3. radostinalassa - Много се радвам..
03.12.2022 11:23
Ние не желаем децата ни да плащат дълговете на вълците в ЕС. Ние не сме овце като политиците ни.
цитирай
4. truthful - "Влизането ни в общата гра...
03.12.2022 11:49
"Влизането ни в общата граница" означава падане на валyтен борд, обедняване на народа НАПОЛОВИНА от кyрса на евро/лев и освобождаване на цените. Няма е дисциплината(дали я е имала и през борда???) и всеки почва да търси по-висока печалба. Да не говорим какъв народ е без собствена валyта!
цитирай
5. bojo12345 - Нидерландия си гледа интереса, пък и нашия!
03.12.2022 12:39
Нито има осъден за корупция, нито сме цъфнали и вързали! Ако Байдън не ги натисне, по-добре сме си така. Има и един плюс - видя се, че ни имат за нищо - да пускаме мигранти, че да ги ощастливяват.
Ние така ще чакаме Ес да се разкапе.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: u4itel
Категория: Други
Прочетен: 506514
Постинги: 238
Коментари: 189
Гласове: 878
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031