Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
Постинг
04.02.2023 10:17 -
"Честито" на абонатите и на третия телеком
Ако абонатите на А1 са се надявали, че инфлационната вълна ще подмине, напразно е било. След като "Виваком" и "Йетел" обявиха, че ще актуализират цените си заради общото поскъпване, и третият голям телеком съобщи, че ще"индексира" тарифите си. Това ще се случи от 1 март, пише "Сега".
А1 е избрал модел за индексация, при който поскъпването ще е по-чувствително за масовите планове, а за абонатите с по-големи портфейли ще е символично. За клиентите с месечни такси между 7 и 25 лева увеличението ще е с 15.3% - точно колкото е обявеният от НСИ индекс на нарастване на потребителските цени за 2022 г. За всички потребители с месечни такси над 25 лева обаче индексацията ще е една и съща - с 2 лева отгоре. Тези две "ставки" - 15.3% за планове до 25 лева и 2 лева за по-високите, ще се прилагат и за бизнес клиентите.
Така ако абонаментът сега е 24 лв., след индексацията с 15.3% месечната сметка ще се увеличи с 3.60 лв. Но ако клиентът е на план за 30, 45 или повече лева, отгоре ще се добавят 2 лева. При месечна такса примерно 56 лв. тези 2 лева означават под 4% увеличение. От компанията не дават разяснения защо са избрали този модел.
А1 съобщава, че няма да вдига цените за хората в неравностойно положение. Не се предвижда поскъпване и за клиентите с месечни такси до 7 лева, както и за предплатените услуги.
Компанията обяснява, че се налага да актуализира тарифите си заради нарасналите разходи и големите инвестиции. Същите аргументи изтъкнаха от "Виваком" и "Йетел".
Инфлацията е навсякъде - в цените на тока и горивата, на части и компоненти за мрежата, в заплатите на персонала, поскъпнали са услугите и стоките на външни доставчици, поддръжката на офисите и т.н., посочват от А1, като изчисляват, че общите разходи за фиксираната и мобилна мрежа са нараснали с 21% за година.
Телекомът подчертава, че е инвестирал близо 420 мн. лева през последните две години.
https://www.blagoevgrad24.bg/novini/Bylgaria/Chestito-na-abonatite-i-na-tretiya-telekom-1550786
А1 е избрал модел за индексация, при който поскъпването ще е по-чувствително за масовите планове, а за абонатите с по-големи портфейли ще е символично. За клиентите с месечни такси между 7 и 25 лева увеличението ще е с 15.3% - точно колкото е обявеният от НСИ индекс на нарастване на потребителските цени за 2022 г. За всички потребители с месечни такси над 25 лева обаче индексацията ще е една и съща - с 2 лева отгоре. Тези две "ставки" - 15.3% за планове до 25 лева и 2 лева за по-високите, ще се прилагат и за бизнес клиентите.
Така ако абонаментът сега е 24 лв., след индексацията с 15.3% месечната сметка ще се увеличи с 3.60 лв. Но ако клиентът е на план за 30, 45 или повече лева, отгоре ще се добавят 2 лева. При месечна такса примерно 56 лв. тези 2 лева означават под 4% увеличение. От компанията не дават разяснения защо са избрали този модел.
А1 съобщава, че няма да вдига цените за хората в неравностойно положение. Не се предвижда поскъпване и за клиентите с месечни такси до 7 лева, както и за предплатените услуги.
Компанията обяснява, че се налага да актуализира тарифите си заради нарасналите разходи и големите инвестиции. Същите аргументи изтъкнаха от "Виваком" и "Йетел".
Инфлацията е навсякъде - в цените на тока и горивата, на части и компоненти за мрежата, в заплатите на персонала, поскъпнали са услугите и стоките на външни доставчици, поддръжката на офисите и т.н., посочват от А1, като изчисляват, че общите разходи за фиксираната и мобилна мрежа са нараснали с 21% за година.
Телекомът подчертава, че е инвестирал близо 420 мн. лева през последните две години.
https://www.blagoevgrad24.bg/novini/Bylgaria/Chestito-na-abonatite-i-na-tretiya-telekom-1550786
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71323
Блогрол