Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2021 08:01 - Мълчание
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 2637 Коментари: 2 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

МЪЛЧАНИЕ

Ето днес, насред битието,

ние вече с тебе мълчим.

Дали мислим за всичко, което

се превърна от огън на дим?

 

Може би сън е бил случайната среща,

а може би жребий за нас отреден...

Като в някаква приказка нежна

ти пристигна тогава при мен.

 

Аз смутих се и щастлив до забрава,

успях да прошепна тих благослов.

Ах, защо ли винаги така става,

когато срещна малко любов?

 

И преминали през всичко, което

от огън се превръща във дим,

двама с теб мълчим насред битието...

Да мълчим ли... Ами, да помълчим!








Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - https://www.youtube.com/watch?v=o-rsDsfhkn8
27.02.2021 22:55
Красива мъжка изповед - пряма, романтична, стойностна - в стихове като за песен /почти като у Ивайло Вълчев/ :)
Много ми харесва композицията на Слави и Ку-ку бенд "Тогава" - заради текста, изпълнението и видеото, но съм свикнала да слушам тази мелодия в руския вариант на песента и някак не ми звучи сериозно на български - "Лягушка" си е отвсякъде:))) Впрочем песента не е и руска, ако говорим за музиката:))) Но за изпълнението на група "ЛЮБЭ " няма две мнения - класика! Обичам да си тананикам "Позови меня", често я припяваме на сбирките в Хисаря - в компанията ни има носталгично настроени приятели, руски евреи от Израел - такава е дестинацията:)))
Виж в какви разнопосочни мисли ме хвърлиха последните ти стихове. Мисля, че е чудесно да стигнеш до тази фаза на житейски отношения с любимия човек, когато думите не са нужни, когато разбираш другия дори само с поглед. А огънят понякога е хубаво да се превръща в дим - магически, ритуален:)))
Поздрави, Вал, с една друга красива балада - "Забыть нельзя" на Артур, но в какъв вариант - с Ярослав Сумишевский в невероятния пандемичен проект "КвАРТирник Онлайн у Сумишевского". Хубава вечер!
цитирай
2. valben - https://www.youtube.com/watch?v=n89aNdQSomY
28.02.2021 17:25
donchevav написа:
Красива мъжка изповед - пряма, романтична, стойностна - в стихове като за песен /почти като у Ивайло Вълчев/ :)
Много ми харесва композицията на Слави и Ку-ку бенд "Тогава" - заради текста, изпълнението и видеото, но съм свикнала да слушам тази мелодия в руския вариант на песента и някак не ми звучи сериозно на български - "Лягушка" си е отвсякъде:))) Впрочем песента не е и руска, ако говорим за музиката:))) Но за изпълнението на група "ЛЮБЭ " няма две мнения - класика! Обичам да си тананикам "Позови меня", често я припяваме на сбирките в Хисаря - в компанията ни има носталгично настроени приятели, руски евреи от Израел - такава е дестинацията:)))
Виж в какви разнопосочни мисли ме хвърлиха последните ти стихове. Мисля, че е чудесно да стигнеш до тази фаза на житейски отношения с любимия човек, когато думите не са нужни, когато разбираш другия дори само с поглед. А огънят понякога е хубаво да се превръща в дим - магически, ритуален:)))
Поздрави, Вал, с една друга красива балада - "Забыть нельзя" на Артур, но в какъв вариант - с Ярослав Сумишевский в невероятния пандемичен проект "КвАРТирник Онлайн у Сумишевского". Хубава вечер!


Хей, Вени, как така се досети за „Лягушката”? Всъщност не би трябвало да се изненадвам като познавам твоите познания на руската песен. Тази симпатична песничка ми е много добре позната. Имам и превода на текста. Най-много ми харесва третото желание на младежа. :))) За „Позови меня” няма какво да кажа. Ти си го казала – класика. Само че при мен заглавието на тази песен е преведено като „Повикай тихо моето име”. Много ти благодаря за поздрава с "Забыть нельзя". Аз също те поздравявам с едно хубаво нещо. Ако ти хареса може да напишеш в търсачката на Ю Туб думичката Valiata и ще попаднеш на още интересни неща.
Аз никак не харесвам Слави, но не мога да кажа същото за текста на песента. Моят постинг е построен на базата на три неща – стихотворението, което е писано още през 2013 година и двата клипа. Връзката между тях носи своеобразно послание, което би трябвало да бъде разбрано от този, за когото е предназначено.
Хубава вечер, Вени. Поздрави!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3506505
Постинги: 729
Коментари: 12306
Гласове: 106350
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031