Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2022 14:43 - НА НИКОЙ НЕ СЪМ БАБА, ИМА КОЙ ДА МИ ВИКА БАБА, НО НА НЕЯ ЯВНО НЕМА КОЙ?
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 2790 Коментари: 2 Гласове:
10

Последна промяна: 10.04.2022 21:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    ЗАПЛАХИ, ПСИХОТОРМОЗ И  КИБЕРАТАКА. НА НИКОЙ НЕ СЪМ БАБА ИМА КОЙ ДА МИ ВИКА БАБА, НО НА НЕЯ ЯВНО НЕМА КОЙ?

ИМАМ САМО ДВА ПРОФИЛА И ГИ БАННАХТЕ, А ТЯ ИМА НЯКОЛКО В ДВАТА САЙТА!

БАБИ, (ново) Киро пада тази година, а ти се разсъхваш от мъка по него през април и ке поболявайш! Ха-ха-ха....

Изпратено: 08:09 От: rosiela

Изтрий Отговор

И ТИКВАТА БОКО ЛИ ЩЕ ДОДЕ,БОЖЕЕ...МИСИРКА МИРИЗЛИВА,ТРЪТЛИВА!

КОЙТО МИ ЖЕЛАЕ БОЛЕСТ  ПРИ НЕГО ДА ДОЙДЕ! 

Жено, ха ,спри се,в блога ми не рови се! Засрами се! Само ревеш и мисирски сълзи ЗА МЕНЕ ЛЕЕШ..ХА,ХА!

  Последни 20 регистрирани посетителя
19:38 - rosiela
13:10 - blogbg
10:38 - rosiela


Жено, ха ,спри се,в блога ми не рови се! Засами се! Само ревеш и мисирски сълзи ЗА МЕН ЛЕЕШ..ХА,ХА!

Сигурна съм ,че загадката  няма да е задълго,

кой стои зад тази касапница  и на sekirata

само да припомня-така стана с едни купени

наркоманчета в сибир едно време

 

и сайта изчезна за една нощ тогава! О, не не съм аз,

просто хората се отвратиха и му видяха цаката.
 

ето психотормоз и кибератака безнаказано,

защо да не си мисля вече

че няма как управата на сайтовете да не са поне

съгласни с този психотормоз над мен. Едва ли е само заради пари.

 

НИКОГА НЯМА ДА ИЗКАРАТ ПАРИ ОТ КНИЖКИТЕ СИ ,

НИКОГА ОСОБЕНО В ТОВА ГЛАДНО, ВОЙНСТВЕНО ВРЕМЕ.

 

 

ЕТО И КЪМ МЕН

-пълно с грешки

ТАКАВА ЖЕНА НЕ УМИРА

от NewRedDragon · публикувано преди 2 часа

Ти сайт в тубата не си имала. Нито пъл на друго място.

В тубата скоео няма да качваш нищо. За друфите ти опити = ще видим



NewRedDragon  7096

публикувано преди 4 часа

 

Много грешиш, бабе! Борисов просто гледа сеира на сегашните и къта парата, която ще трябва за да се върне. ОК - сгрешихме с простия кирчо - ще върнем Борисов - просто е! Естествено, ако той иска - кандидати има.




Вие ме триете , а се оправдавате с Херо МУСТАФА, ТЯ ИМА ДРУГИ ГРИЖИ.



ето  вандалщина -

https://www.youtube.com/watch?v=Kzv3cSnDZLA

https://www.youtube.com/watch?v=P-rTf_e3KXM

 

Разликата между двата линка на един и същи мой клип

 

,защо бе,,хора,толкова ли съм опасна,

 

 

вашата работа ми прилича на гузен негонен бяга!?

 

искате да покажете колко сте технически велики,

поне технически, но ви разбраха...и децата.
 

 



Постинг

Обратно към блога | Предишен постинг

21:58 - моля ви, обуздайте,тази жена...

Автор: marana69 Категория: Видео   image
Прочетен: 1 Коментари: 0 Гласове: 

0


Последна промяна: 21:58


   
   Възмутена съм, Грозно е..Сигнализираме..редовно.за тази  НАГЛОСТ..

..Роса,редовно, клевети, обижда, и плюе...по който и .падне..
  както онлайн, така, и офлайн
 Срамота, дрта жена..имала образование, и..вила..и 79 потетични.сборни..Лирики....
и  татко..адвокатин....

НЕ СЕ ПЛАШЕТЕ,ТОВА Е ГОРДОСТТА НА БЪЛГАРИЯ - ПИШМАН ПИСАТЕЛКАТА 
 ЗДРАВКА ЕВТИМОВА.../ Роса..Ку..



 https://www.youtube.com/watch?v=tptGzlN4FxY

 

 

 И на това стихове ли му викате ,госпожо ДжуРналисткЕЕЕ...? ха ха ...

документирате,разказвате...дори римата Ви куца...

 награди и книжки  нищо не значат..анадъму, всичко се купува днес!


Колко сте си  повярвала, но и тези които Ви хвалят за дребни услуги от Вас , а


зад гърба Ви се смеят са виновни ...




https://www.youtube.com/watch?v=kg2kFGDYgk8

https://www.youtube.com/watch?v=VKCHEmtIERM

 

NewRedDragon  7194

публикувано преди 1 час

 За тубата ти казах - Херо Мустафа нареди да се затрият профилите ти

 

NewRedDragon

NewRedDragon  6995

публикувано преди 19 часа

 На Гешев, очите са отворени - вярвай ми.

Скоро ще разбереш, че такива червени кратуни, като дамаджанков ще изчезнат

 Харесване

Цитирай



 Някой си Петър бил от Плевен, явно имал е по музика при мен двойка ,много му е .

 Но там е пълно с друсани  и рапърчета,за една доза се продават.
 

 

 "Когато глупаците и мошениците вземат властта, така става накрая. " ми дума тук еди коя си...

 

А как става когато сикаджии, крадци, мутри  вземат  властта, Правиш сладко от тикви?

 

1. sekirata - Липсва стихът ми, затова го озвучих...

20:44

това е хумор ,сатира,няма имена,тогава?

 

Последни 20 регистрирани посетителя

20:35 - rosiela

20:25 - rosiela

09:26 - blogbg

 09:02 - rosiela







ТА И  НА ПОЛИНА  ПОСТОВЕТЕ 

ТРИЕТЕ!

22:56 - КЪДЕ МИ Е ПОЛОВИНАТА БЛОГ, НА АМАЗОНКИТЕ В ТЪРБУХА?

Автор: sladkotojelanienap Категория: Други  

Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 1



  
ЛУДИ ЗА ВРЪЗВАНЕ -БОЛ! 






 










Гласувай:
10



1. jupel - https://jupel.blog.bg/politika/2022/03/17/.1809212
17.03.2022 21:31
ЗАДЪРЖАХА БОЙКО БОРИСОВ 17 МАРТ 2022

Това потвърдиха от МВР за NOVA
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов, медийният му съветник Севдалина Арнаудова, бившият депутат Менда Стоянова и ексминистърът на финансите Владислав Горанов са задържани. Мащабната акция на МВР е по разследване на Европейската прокуратура, потвърдиха за NOVA от силовото ведомство.

Извършват се претърсвания и изземвания на много адреси.

От ГЕРБ обаче отрекоха бившият министър-председател да е задържан и заявиха, че тече проверка в дома му.


Kiril Petkov Преди 18 минути
Няма никой над закона!

"Няма никой над закона!", написа премеирът Кирил Петков в профила си във Facebook.





нали мисирката каза , че пролетта Кирчо –ТАКА ГО НАРИЧА го нема и Борисов се връщал? така и се ще

МАЙ Боко пак ще реве ....да го спасяват-резил!

https://nstatic/public/pics/nova/article/980x551_1647543411.jpg


А случайно ли Копукова я стегна ботуша започна да пуска ТочНО СЕГА масовО от ПуЕЗИЯТА СИ , в клипчета, които на мен забранява както и профилите ми за клипове в ютубе,
Защо днес не си пусна онзи - поста срещу президента и Петков и другите, защо, била луда , а?

СтиховЕ-МИСИРКА И СТИХОВЕ!


цитирай
2. jupel - https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/276145708_10158780461531824_7137589315367184787_n.jpg?stp=dst-jpg_s552x414&_nc_cat=1&ccb=1-5&_nc_sid=110
18.03.2022 01:25
Бойко Борисов и част от кликата ГЕРБ са арестувани в спецакция на МВР. Време беше! Това трябва да бъде само началото, защото България е бедна, защото е крадена. София също!
1,6 хил.
93
107
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5290234
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28733
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930