Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: twohearts
Категория: Поезия
Прочетен: 88620
Постинги: 144
Коментари: 59
Гласове: 282
Постинг
26.03.2023 15:10 - А аз съм топла
Автор: twohearts Категория: Поезия   
Прочетен: 1192 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.03.2023 15:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
А аз съм топла, толкова съм топла,
че даже ми завижда пролетта…
В косите южен вятър се заплита
и гали нежно моята душа..

А аз съм топла, толкова гореща,
че даже лятото е без слова…
За миг застанеш ли дори насреща
аз мога с обич теб да изгоря.

Пази се ти, че грея като слънце
и светъл лъч във мен е любовта.
Веднъж посееш ли любовно зрънце
грижи се ти за него от душа.




Тагове:   Music,   стихове,   поезия,   пиано,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив