Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2022 14:51 - Интервю с човек, който е видял и усетил събитията в Украйна лично, а не през погледа на киевски "таксист"
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 3342 Коментари: 9 Гласове:
6

Последна промяна: 26.11.2022 14:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                     
         
Велизар Димитров с интересни разкрития пред БЛИЦ Live за войната в Украйна, Бразилия и Меси Стискам палци за Испания и Аржентина, но Франция има много силен отбор, призна бившият национал СОФИЯ, БЪЛГАРИЯ  26 НОЕМ. 202211:32  4367 0   image     Facebook   Viber   Twitte
 

 

Велизар Димитров е роден на 13 април 1979 година. Легенда на ЦСКА след трите си шампионски титли, една Купа и една Суперкупа на България. Велизар винаги е бил интересен събеседник. Този път обаче разговорът ни в подкаста БЛИЦ Live беше в малко по-различна посока. Днес ви предлагаме втората част от интервюто.

- Г-н Димитров, много години бяхте в Украйна, имате много познати там. Какво е вашето мнение за избухналата през февруари тази година война, упорито се говори, че местното население в Донецк предпочита руската страна?
-По-лошо нещо от войната в историята на човечеството няма. Каквито и да са кризи – природни, финансови, се преодоляват. Размириците в Украйна тръгнаха още от Майдана – 2014 година, когато Западна Украйна реши, че трябва да влезе в близки отношения с Европа и с Щатите. Нещо, което цяла Източна Украйна не приема и е твърдо против. Те искат  да си стоят до големия батко, до Москва, и бяха пресирани и малтретирани в продължение на осем години. Цялата източна част е рускоговоряща. Беше им забранено на хората да разговорят на руски език, от Киев спряха пенсиите на възрастните хора. imageНяма как обаче Украйна да се откаже от Донбаския регион, защото той е най-големият и най-богатият на всякакъв вид залежи да се ги изброявам всичките. И основно държавата оттам има огромни приходи. Трудно ми е да говоря, имам страшно много приятели там, които не живеят  добре и от двете части – източна и западната част на  страната. Аз не мога да взимам отношение, като виждам как мои приятели страдат по един и същ начин. В Източна Украйна, да не кажа цялата, но голяма част от нея, хората са за Русия твърдо. Признават си само руския език. Докато бях там, местни хора, ми казваха, че действително Русия е техният брат и се грижи за тях.




Гласувай:
6



1. marana69 - ...и, какво, толкозз е казал..
26.11.2022 15:11
венци, тази Тема, е така, плоска, и примитивна..
за първосигнални..индивиди..
винаги, ще има хора, които, ще са ,на различни мнения
нали, на това му казваме Демокрация, плурализация, гражд Свободи..
а тези приказки, може да ги напише , всеки, на когото.
се дадат, някакви дребни..пари..толкова, по интернет..''инфото''..

ставаш смешен, да се екзалтираш чак толковаа..10г се мъчиш)
по добре, дай некоя снимка, да видим..децата, реката, конете..

и, пак, не каза, какво МИСЛИ, холандският ти зет, по тази агресивна, Русска инвазия.?
цитирай
2. marana69 - 24. panazea - Ха ха , юлка влезна в обяснителен език . 12 44
26.11.2022 15:14
за голям срам, теб, те обикалят, само, тролици..

ето, още една..гладна, след мен )
цитирай
3. vencivaleri1951 - Ти Велизар ли наричаш примитив?
26.11.2022 16:01
Той е изключително интелигентен, образован и много добре реализирал се българин
И понеже тук в блога много престижен е изразът "аз имам" , то той има всичко това за което вие фантазирате-вкл и прилична лодка на Св Влас-е не е като яхтната ти на Женевското езеро.
И знай фукаща се Юлке. Много от световните звезди в колективните спортове изглеждат недодялани, с неголям речников запас/ Велизар не е от тях/, но всички те имат много висок коефициент на интелигентност. И то е защото за части от секундата им се налага да намерят точния ход от няколко варианта. Точно това ги прави звезди-те иначе не се различават като физика, натренираност, дисциплина от много други. Точно бързата им реакция при взимане на решение ги прави звезди
Както при шаха-блицаджиите /може да имат и по нисък ЕЛО/ имат пи висок коефициент на интелигентност , дори от тези които са шампиони в традиционния шах.
И не е въпрос на интелигентност в случая, а на човечност. Той не взима страна, той просто казва какво е видял и усетил. А то е, че Донбас въстана първо заради достойнство и биография, след което стана въпрос за физическото оцеляване на района. Донбасци не искаха нищо друго, освен финансова децентрализация-нищо което ти било в Добрич, било в някой кантон имаш и справедливо преразпределение
на брутния продукт. Това поискаха и им пратиха главорези, преди това проляха кръв и в Одеса и в Харков. Грешката на Путин беше, че подкрепи тогава само Донбас и че притисна донбасци да освободят обградените в "котел" нацики, барабар с оръжието им -Минското споразумение, което на първата година бе бламирано и англосаксите започнаха да готвят Украйна за тяхната прокси война срещу Русия

marana69 написа:
за голям срам, теб, те обикалят, само, тролици..

ето, още една..гладна, след мен )

цитирай
4. marana69 - ..охх, кажи ми, какво каза зет ти/ от Холандия..
26.11.2022 16:35
да бъдем реалисти..Нета, е помийна яма.
как така, ти, НЕ го разбираш, това..
бе чиляко, ти си на 71, или, това,ти пречи, може би..
......извинявам се, аз съм не съм дет учителка..

моят голям син, съшо има близки приятели в Украина.
/той ,съшо е руссофил...
....сложно е да ти обяснявам..
а жена ти, уж е психоложка..
може би, Бог, затова, ви е събрал..
за да те ..научи ??!!

ноо, защо, не виждам..Ефекта..ползата..
цитирай
5. marana69 - какъв велизар, едно вчерашно..майно..майтапиш ли.се..
26.11.2022 16:43
аз съм изчела един куфар книги за Войната,
ти ми.обикаляш
Нета, като.гладен кон..
извини ме..тъпо ее, примитивно е, даа....

Beлизap Димитpoв oбвини HATO зa вoйнaтa в Укpaйнa
Beлизap Димитpoв имa мнoгo пpиятeли в укpaйнa и зaтoвa гo бoли зa xopaтa тaм. Toй paзкpи в интepвю зa
Beлизap Димитpoв, кoйтo пpeкapa цeли 6 гoдини oт живoтa cи в Дoнeцк..

https://paralel42/10174/velizar-dimitrov/
цитирай
6. vencivaleri1951 - Аз ли обикалям нета!?
26.11.2022 19:53
А когато го правя, то е заради теб-ти живееш в нета. "Свалям" те

marana69 написа:
аз съм изчела един куфар книги за Войната,
ти ми.обикаляш
Нета, като.гладен кон..
извини ме..тъпо ее, примитивно е, даа....

Beлизap Димитpoв oбвини HATO зa вoйнaтa в Укpaйнa
Beлизap Димитpoв имa мнoгo пpиятeли в укpaйнa и зaтoвa гo бoли зa xopaтa тaм. Toй paзкpи в интepвю зa
Beлизap Димитpoв, кoйтo пpeкapa цeли 6 гoдини oт живoтa cи в Дoнeцк..

https://paralel42/10174/velizar-dimitrov/

цитирай
7. blackpredator - бабЮла е цикория
26.11.2022 23:05
сред кафебрандовете у блога..
цитирай
8. get - До 6. vencivaleri1951 - Бае Венци, наместо да ми поместваш частни мнения на ритнитопковец - Кат отговорен човек ... ?
27.11.2022 19:34
vencivaleri1951 написа:
А когато го правя, то е заради теб-ти живееш в нета. "Свалям" те

marana69 написа:
аз съм изчела един куфар книги за Войната,
ти ми.обикаляш
Нета, като.гладен кон..
извини ме..тъпо ее, примитивно е, даа....

Beлизap Димитpoв oбвини HATO зa вoйнaтa в Укpaйнa
Beлизap Димитpoв имa мнoгo пpиятeли в укpaйнa и зaтoвa гo бoли зa xopaтa тaм. Toй paзкpи в интepвю зa
Beлизap Димитpoв, кoйтo пpeкapa цeли 6 гoдини oт живoтa cи в Дoнeцк..

https://paralel42/10174/velizar-dimitrov/



Вземи ми цитирай или поне отговори в резюме:

Защо?
На 5 декември 1994 г. в град Будапеща се събраха лидерите на Украйна, САЩ, Русия и Великобритания! ?
цитирай
9. get - До 8. get - До 6. vencivaleri1951 - Бае Венци, преди ЧЕТИРИ ЧАСА те питах ?!
27.11.2022 21:55
get написа:
vencivaleri1951 написа:
А когато го правя, то е заради теб-ти живееш в нета. "Свалям" те

marana69 написа:
аз съм изчела един куфар книги за Войната,
ти ми.обикаляш
Нета, като.гладен кон..
извини ме..тъпо ее, примитивно е, даа....

Beлизap Димитpoв oбвини HATO зa вoйнaтa в Укpaйнa
Beлизap Димитpoв имa мнoгo пpиятeли в укpaйнa и зaтoвa гo бoли зa xopaтa тaм. Toй paзкpи в интepвю зa
Beлизap Димитpoв, кoйтo пpeкapa цeли 6 гoдини oт живoтa cи в Дoнeцк..

https://paralel42/10174/velizar-dimitrov/



Вземи ми цитирай или поне отговори в резюме:

Защо?
На 5 декември 1994 г. в град Будапеща се събраха лидерите на Украйна, САЩ, Русия и Великобритания! ?


- И тъй като и до момента няма отговор - САМ ДА СИ ОТГОВОРЯ :)))
На 5 декември 1994 г. в град Будапеща се събраха политическите лидери на Украйна, САЩ, Русия и Великобритания за да подпишат ... документ-обезателство !?

"Меморандум ЗА ГАРАНЦИИТЕ ЗА БЕЗОПАСНОСТТА на Украйна във връзка с присъединяването й към Договора за неразпространение на ядрено оръжие."

В същия залегнаха следните основни положения:

а) зачитане независимостта, суверенитета и СЪЩЕСТВУВАЩИТЕ ГРАНИЦИ на Украйна;

б) въздържане от заплаха със или използване на сила срещу териториалната цялост или политическата независимост на Украйна, както и те, гаранти, че техни оръжия няма да бъдат използвани срещу Украйна, освен при самозащита или по друг начин в съответствие с Хартата на Организацията на обединените нации;

в) въздържане от икономическа принуда, с цел подчиняване в свой интерес упражняването от Украйна на нейни права, присъщи на нейния суверенитет и по този начин осигуряване предимства от всякакво естество;"

- Хайде да видим бае Венци ... колко пъти погази ТЕЗИ ДЕКЛАРИРАНИ ОТ НЕЯ КАТО НЕПРИКОСНОВЕННИ, самата Русия - права на Украйна?

- А после ще минем на Минският договор ... нещото, което Путин възприемаше, както Хитлер, Мюнхенския ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059967
Постинги: 1352
Коментари: 19559
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031