Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2015 13:36 - Пържени кюфтета
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 3159 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 20.03.2015 13:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageimageБас ловя,че ще кажете:"Сега ни вземат за мезе вече,кой ли ти не знае това"!Така е,всеки го може,но...всеки слага различни подправки,всеки го прави от различна кайма и...всеки ту ги прегаря,ту ги оставя сурови!Ето ги моите!Правя ги от кайма,която ми я смилат в месарския магазин-свинско от гърди и плешка и телешко от пъстро месо,в никой случай от джолан или шол...Или пък ако ми харесва готова,то тя трябва да е повече телешка и по-малко свинска,75 на 25 или 50 на 50.После-какво слагам вътре:яйце,натопена филия бял хляб и добре изстискана от водата,лук надробен на ситно,дори го настъргвам с едно приборче напоследък,чер пипер,кимион,риган,но не горски,то се знае,а онзи дето цъфти с бели цветчета,магданоз надробен на ситно и... сол!Тук има един момент...ако ви се случи да пресолите тази смес,настържете картофче или чушчица червена или пък ябълка,става..Правим ги сутринта и ги пържим на обяд,така се чустват по-добре подправките.После...в сгорещено олио слагаме оформените кюфтета потопени с брашно;не ги правете големи,от това няма да станат по-бързо,дори напротив-може да останат сурови...и след като ги сложите намалете котлона ако ви е бил на 6-сложете го на 4,така ще ги спасите от прегаряне и ще се изпържат равномерно.Това са моите кюфтенца,и в добавък една хитрост-изпържете си след това един-два картофа,защото така и така ще изхвърлите тази мазнина,поне да си направите и гарнитурата!Хич не е здравословно,ама какво да се прави,одеситите казват"Сколько той жизни"!И най-накрая за всички,които имаха търпение да прочетат тази рецепта една екстра-как да си нарежат рационално картофките-вижте снимката,направих я специално за вас!


Тагове:   пържени кюфтета,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Много ароматно - особено с тези п...
20.03.2015 20:35
Много ароматно - особено с тези подправки! Аз правя моите кюфтета "натурални", както казваше майка ми, т.е. само с чубрица, черен пипер, кимион и сол, но със съпруга ми вечно сме в спор - той обожава кюфтета с хляб, лук и магданоз и смята, че не ги правя така просто от мързел - така ми било по-лесно:))))))))))))
А изборът ти на месо и съотношението според мене са перфектни! Поздрави, скъпа Галя! Прегръдка!
цитирай
2. to4ilka - Много ароматно
21.03.2015 11:24
Да,съгласна съм,и специфично, и всичко това заради ригана!С тази ароматна подправка не трябва да се прекалява,защото ако прекачиш мярката почва да горчи,затова,една-две щипки,не повече!Чубрицата е добра,но когато е от пазара прясна и цъфнала,тогава мирише страхотно!Доста мои дружки я употребяват за кайма,но аз не я предпочитам,защото много я употребявам в другите манджи и всичко става еднакво,нека има разлика все пак!Поздрав най-сърдечен,ти си знаеш нататък...!
цитирай
3. makont - Ох, пържени кюфтенца!
22.03.2015 11:33
Телето в мен е сразено! Аз накисвам филийката в прясно мляко. Усмивки от мен и метни насам някое кюфте, ако не те хванат, че днес сме на бобец!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 528741
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 699
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031