Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2023 23:56 - Ето какво ще ядем, когато от ЕСССР забранят месото и отглеждането на крави
Автор: dordje Категория: Рецепти   
Прочетен: 1592 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Рептили, земноводни и влечуги, и тяхната хранителна диета - Добър ден! Две кила вратни пържоли от тропическа стоножка? - Съжалявам! Свършиха, заради шареното мазно много се търсят, а и щото бият на Кобе Olive Wagyu. - Е, нищо. Кървавица от дунавски комари има, нали? - Ех, че нямате късмет. Току що някакви долни пияници от Николаево купиха последните шест килограма. Тия пустиньяци не се напиха, не се намезиха, деа. А на другия ден не знаят на кой свет са. - Мхм! Добре де, дайте ми три задни бутчета от зелен коиловски скакалец! Тия Коиловските са много мощни, а и протеинът им бил, като пилешкия. Не че нещо, ама някакви френски готвачи разказаха за коиловските скакалци и колко енергия дават. - Господине, оказа се, че зеленият Коиловски скакалец пърди също толкова метан, колкото кравата и Мърсула го забрани с отделен закон. Бил им осмърдял еврокомисията. Вече няма да се отглеждат, защото не са устойчиви и вредят на климата. - А създърмата от торните червеи? Оня ден имахте! - Няма. Не ми докараха, щото много рибари се навъдиха напоследък и потребяват храната на прогресивните, а и плащат по-добре. Едно е да плащаш за храна, друго е за кеф и хоби. Знаете рибарите какви са, влезе да си купи блесна, излезе с три кила червеи. Ми и от белите купуват и после ги слагат за стръв. Луда работа, ти казвам. - За зеления хайвер от черна тропическа хлебарка и да не питам, нали? Ясно е, че деликатесите се изкупуват най-напред. - Емииии, за съжаление сте прав. Изчезва направо от камиона, а лилавия го пращат направо за Брюксел. - Значи, хич не ми се искаше да взимам от принтираните котлети на Бил, ама какво да се прави. Дайте ми само две кила, че не стават добре на скарата, а все трябва да се яде нещо! - Пак греда, брат. Некакви изперкулясали зелени вегани хакнали Windows Print Meat Operating System Manager на 3D принтера и от една седмица вместо мръвки печати лайна. - Брех, да му се не види, лайна на скара съвсем не стават, а принтираните даже и лайна не са. Дайте ми тогава четири килограма сибирски свински бут и московски черноборсаджийски агнешки котлети и да сте ми свидетел, че опитах да съм трансекологичен мултиевропеец, нали!? - Ще ви дам, ама да не ме издадете на хранителната полиция, че ще ми затворят бизнеса! Моля ви! Мърсула само това чака!



Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dordje
Категория: Рецепти
Прочетен: 111188
Постинги: 88
Коментари: 27
Гласове: 57
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930