Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2017 11:10 - За мъжкият ум и женската логика - проф. С. Савельев.
Автор: radostinalassa Категория: Технологии   
Прочетен: 3093 Коментари: 22 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Съществуват ли наистина различия между женският и мъжкият мозък ?
" Средният мозък " по болниците" , т.е. на планетата е с тегло 1320 грама . Но съществуват расови и  етнически различия , които не можем да премахнем. 
За африканците - 1100 гр. , монголоиди - 1300 - 1400 гр. , европейци  - 1450 , а за някои като французите , смесени със северноафриканските народи е по - малко.
Има разлика между женският и мъжкият мозък, която също е расова и етническа. Тя е доста голяма , някъде към 230 грама , 
Но това са средностатистически данни за напр. 2-3000 души с претеглен мозък, и се взима средното тегло. Затова във всеки случай трябва да се уточнява.
Има и структурни различия в мозъка на половете.
Жените и мъжете нямат различия по органите на чувствата, обонянието , осезанието , зрението и останалите 15 , за които повечето от нас не знаят . Това е очевидно.
Но жените се държат по друг начин от мъжете.
Взимаме два еднакви по тегло мъжки и женски мозък. В какво е разликата ?
Тя е в асоциативните центрове , които трябва да мислят и да приемат сложни решения.
Т.е. когато трябва да се избира не между лошото и хубавото, а между хубаво, по - хубаво и най - хубавото.Когато се взимат многоходови решения със загуба на много енергия, и мозъкът трябва дълго да работи.
Изключение се прави само за три неща - намиране на храна , на мъж или задържането му и решение на проблема за доминантността, т.е. на първине два параметра.
Напр. по физика в училище - женският мозък не вижда никакъв биологичмен смисъл в това.
Женският мозък се е развил за да обезпечи следващото поколение , и ние сме им задължени за това. 
Колосалната заслуга на жените е , че те са доставили на мъжете тези челни мозъчни области, с кото да мислят чрез еволюционният филтър, посветен на мозъчният отбор.Особено с деленето на храната, по нататък и с неродствени особи.
Жената е дарила мъжете с такива развити челни области на мозъка.
Мъжът може да почувства, това което е раждането, когато изхвърля камъни от бъбреците си
Усещането е същото.А интоксикацията на жената от бременноста е огромна - развалят се зъбите, костите, гестационен диабет, и явно никак не се подмладява.
Броят на невроните на мозъка не можем да преброим, те са 11 милиарда. Но в мозъчните полета има разлика. У жената умът е по - биологичен, а у мъжът по - социален.
Ако се даде повече власт на жената, има опасност да  приема по - биологични решения.
Те могат са са смъртоносни за човечеството като цяло"....

Затова не бива хомосексуалисти с женски мозък и в частност женски хипотоломус да стават управници.




Тагове:   мъже,   еволюция,   разлика,   жене,


Гласувай:
5


Вълнообразно


1. vesever - Някой беше казал: Дайте властта в ...
10.12.2017 14:31
Някой беше казал: Дайте властта в ръцете на жените и за 20 години ще се върне Божието Царство на Земята.
Подкрепям тази мисъл.
Според мен жената е по-чувствителна, по-милостива и любяща от мъжа.
Мъжът е научен да воюва и в мъжката психика жестокостта и агресията и желанието за надмощие излиза на преден план много често.
Това е мое лично мнение, а и наблюдения....
Поздрави, Радостина!
цитирай
2. lexparsy - Привет Радостина и Веси
10.12.2017 14:49
Отдавна е установено че големината на мозъка не е критерий за разума и възприятията... може да се оприличи на големината на платното, на което се прожектира халограмата, ако това е важно... отдавна са правени експерименти че размяната на части от мозъка не води до загуба на памет...
Та към темата.. разликата в начина на мислене е в разликата между лявото и дясното полукълбо на мозъка... Установено е че разумността се измерва в невронните връзки, които изграждаме между полукълбата (има един нервен възелмежду тях) и това става още от разждането, но повечето се изграждат до 7 г. възраст... (от там и асоциацията за възпитанието)

А за твоя коментар Веси... нали се досещаш, колко е глупаво да говорим кое полукълбо на мозъка ни управлява... толкова и тъпо е да коментираме кой да управлява и света ни...

Целувки и на двете Ви :-)))
цитирай
3. vesever - Лекси, аз съм все наопаки, работя и ...
10.12.2017 14:57
Лекси, аз съм все наопаки, работя и пиша с двете ръце и са ми малко омешани полукълбата )))
Значи, на български пиша с дясната, на чужди езици с лявата ръка.
Мултифункционалност )))
Добре, откъде идва разликата в устройството на мозъка при мъжа и жената, какво е логическото обяснение?
цитирай
4. radostinalassa - Аз също
10.12.2017 14:57
Дълго време се вълнувах , докато слушах изявленията на професора, но започнах да свиквам с тях. Той твърди, че няма аура, а само топлинно излъчване от тялото. Че няма бог или творец, тогава интересно кой го е създал толкова умен, че няма екстрасенси - тука съм почти съгласна.

цитирай
5. vesever - Интересно е как някой твърди, че ...
10.12.2017 15:02
Интересно е как някой твърди, че няма Бог - значи човекът се приема за Бог?
Без да искам да обидя професора, смея да твърдя, че е смешно някой да си мисли, че човекът е най-висшето и интелигентно създание във Вселената.
И че сме сами в цялата Вселена.
За мен е очевидно, че има "сили" над нас, а че не ги познаваме и всеки ги нарича различно - било Бог, било извънземни....е друг въпрос.

цитирай
6. lexparsy - амииии сетих се за една асоциация...
10.12.2017 15:04
vesever написа:
...
Добре, откъде идва разликата в устройството на мозъка при мъжа и жената, какво е логическото обяснение?

представи си има като един конус...
при мъжа основата е обърната надолу, той анализира и подрежда Света с мнго услия за да роди Идея ....
при жената основата на конуса е обърната нагоре, тя възприема на готово Идеи от Всемира и ги конкретизира прагматично!
Обаче миличката не може да се оправи с връзките между отделните неща на идеите си!!!
ХаХаХа
цитирай
7. vesever - Радостина, с риск да се отклоня от ...
10.12.2017 15:07
Радостина, с риск да се отклоня от темата за мъжкия и женския мозък, ще споделя своето виждане за човека и Вселената.
Виждам човешкия свят като една малка частица от вселената и между нашия свят и останалата част от Вселената има една завеса, която не позволява да видим пълнотата на Вселената.
А там, отвъд завесата, има пълнота от знание и мъдрост и сила. При нас е силно ограничено.
Мислила съм си понякога, че Бог няма доверие на човека и не смее да открие завесата, защото човечеството е "терминатор"...но понякога, някои хора частично отместват завесата и успяват да видят...поне малка част от отвъдното, да добият поне малка част от знанието.
Ако щете, гениите на човечеството през вековете...всички онези хора, които за обикновения човек се възприемат като хора-чудо, те черпят дарбите и уменията си отвъд "завесата"...отвъд нормалните човешки умения и познания...така го виждам аз.
цитирай
8. vesever - Не съм съгласна, драги друже! ...
10.12.2017 15:10
Не съм съгласна, драги друже!
Жената е по-интуитивна и по-адаптивна от мъжа.
Макар че...не е хубаво да почваме да си ги "мерим" )))
хааха
Ето песничка за настроение. Дуелът на Хаваси. Да го схруска човек, толкова е чaровен и прекрасен
https://www.youtube.com/watch?v=6P0oPdIT1gI


цитирай
9. radostinalassa - Той просто
10.12.2017 15:11
Закача електроди за екстрасенсите и не отчита никакво раздвижване на уредите.Предлага им да идат в сирия и да обезвреждат мините чрез чувствителността си.
но не е толкова трагично - признава , че ако мъжът види хубава жена , то ще изключи за доста време мощните си асоциативни центрове. А доколкото знаем, че те мислят за секс на 30 минути, то не ми се мисли повече.
цитирай
10. lexparsy - Интересно е как някой твърди, че ...
10.12.2017 15:15
vesever написа:
Интересно е как някой твърди, че няма Бог - значи човекът се приема за Бог?
Без да искам да обидя професора, смея да твърдя, че е смешно някой да си мисли, че човекът е най-висшето и интелигентно създание във Вселената.
И че сме сами в цялата Вселена.
За мен е очевидно, че има "сили" над нас, а че не ги познаваме и всеки ги нарича различно - било Бог, било извънземни....е друг въпрос.

Мисля че възприятията ни за Твореца и Вселената са ни много умишлено и примитивно вменени от възпитанието и средата ни....
Ще ти разкажа една случка, как с няколко думи още като тинейджър един французин-ислямист ми бутна възприятията...
След краткия ни дебат за религията и моето изявление че няма Бог, той просто разтвори ръце и учуден глас каза...
- Ами кой мислиш че може да създаде Всичко Това бе момче?!?!?!
И аз от тогава започнах да наблюдавам Творението и да се чудя :-))))
цитирай
11. vesever - Радост ))) И аз съм се чудила защо ...
10.12.2017 15:18
Радост )))
И аз съм се чудила защо мъжете толкова мислят за секс...неразбираемо ми е, след като може да има толкова хубаво общуване, душа с душа.....човек с човек...емоционално, душевно общуване и сближаване...
Не знам, уредите може да не отчитат раздвижване, ала как има хора, които предсказват бъдещето и това, което предсказват, се сбъдва...как би го обяснил професорът...
За мен обяснението е именно надникване отвъд "завесата", там всичко се знае, въпросът е, че е скрито от повечето хора и само единици успяват да видят...
Един писател от миналия век, който имал и дарба да смята за части от секундата супер сложни задачи, отговорил на въпроса как го прави, че той всъщност не пресмята, а просто вижда отговора на една черна дъска. И казва готовия отговор.
Това, мисля, потвърждава моята теза за "завесата" -знанието го има готово, просто трябва човек да го види, да се докосне до него...говоря за свръхестественото знание. А онова, което успяваме да овладеем чрез учене, е една малка капка в морето...смятам, всеки ще се съгласи...
цитирай
12. vesever - Лекси, така си е. Наблюдавайки, не ...
10.12.2017 15:22
Лекси, така си е. Наблюдавайки, не можеш да не стигнеш до заключението, че Бог го има. Най-малкото, защото човекът не може да създаде цялата тази природа, ако щеш и стихиите - всичко, което е създадено на Земята без човешка намеса. Колкото и учените да се изхвърлят....могат ли да създават и 1/1000 от природните дадености, не могат...
цитирай
13. lexparsy - Закача електроди за екстрасенсите ...
10.12.2017 15:24
radostinalassa написа:
Закача електроди за екстрасенсите и не отчита никакво раздвижване на уредите.Предлага им да идат в сирия и да обезвреждат мините чрез чувствителността си.
но не е толкова трагично - признава , че ако мъжът види хубава жена , то ще изключи за доста време мощните си асоциативни центрове. А доколкото знаем, че те мислят за секс на 30 минути, то не ми се мисли повече.

А бе РадостНоЗнайна с какви електроди мери твоя ПростФесор... Те учените още се карат дали да отЗабранят да се говори за първия елемент на Менделеевата таблица Ефира...защото не им е изгоден, че чак Айнщаин поръчково ни обясни частните случаи на пространство-времевитя законии!
Как всъчност може да измерим Нещо дето не знаем че го има, за да го Мерим ?!?!?!
Малоумие!!! Вменено...
цитирай
14. radostinalassa - Да , аз вече съм коментирала по негов адрес , че е купен учен
10.12.2017 16:03
Той смята даже , че сме произлезби пътя на еволюцията от примати, да му прости Бог.
А за жената, вярно е , че тя има много задължения с деца и работа, но след като пораснат , ще има много време да му докаже.
След като ХТ и е два пъти по - голям от мъжкия , това не е случайно.
А за струкгурата на мозъка е прав. Има хора с по -големи мозъчни полета 5 пъти, за подполетата да не говорим. Сигурно има и жени между тях.
цитирай
15. radostinalassa - Всъщност проф. си противоречи.
10.12.2017 16:18
Казва , че е благодарен на жените, че в процеса на еволюцията са развили така добре лобните области на мозъка, за да ги подарят само на мъжете ли ?По - логично е , да не е така .Всеки знае, че момиченцата по - рано проговарят и са по - умни. За момченцата обикновено чакаме пубертета.
цитирай
16. didige - . . . Добре, откъде идва разликата в ...
10.12.2017 17:07
lexparsy написа:
vesever написа:
...
Добре, откъде идва разликата в устройството на мозъка при мъжа и жената, какво е логическото обяснение?

представи си има като един конус...
при мъжа основата е обърната надолу, той анализира и подрежда Света с мнго услия за да роди Идея ....
при жената основата на конуса е обърната надолу, тя възприема на готово Идеи от Всемира и ги конкретизира прагматично!
Обаче миличката не може да се оправи с връзките между отделните неща на идеите си!!!
ХаХаХа

Хахахахах ,сериозно ли?Ххаахаха дали?Леле чувствам се като патица ама без пера.Представи си.Навярно е в резултат на тази велика идея,която е сътворена с много усилие, ти да видиш.
цитирай
17. vesever - Да, съгласна съм с Радостина, на...
10.12.2017 17:12
Да, съгласна съм с Радостина, наистина момичетата узряват по-бързо от момчетата. Все пак жената е тази, която ражда и отглежда децата, на нея де факто пада основната "тежест" и трябва да е подготвена навреме за всичко и да се развива по-бързо от мъжа...

Диде...ти да видиш другия път с лебедите, ще добиеш и пера ;))
Туй то!
цитирай
18. lexparsy - Абе объркал съм. . и поправих за ж...
10.12.2017 17:39
Абе объркал съм..и поправих за женския конус - нагоре... че бързо пиша и други работи си правя...не като вас с часове да плямпам :-))))
Ми как няма да се развивате по бързо бе!? Като идеите ви идват наготово, иза малко, а мъжете да ви ги организират...Добре че е тялото да ви организира хормоните, че иначе много мъже не могат да ви ги оправят...
Е... като няма емотикони ще напиша :-))))) Защото ми направиха забележка, че трябвало да се уточнявам като се шегувам :-<>
цитирай
19. vesever - И отново не съм съгласна. ))) Не ...
10.12.2017 17:52
И отново не съм съгласна. )))
Не знам за останалите жени, ала при мен всичко сама си организирам, и идеите, и изпълнението, и не разчитам на мъжете, за каквото и да било!
Ако една жена разчита на мъж, то тя е за съжаление.
По моему.
Не се шегувам ;)))
цитирай
20. didige - Абе объркал съм. . и поправих за ж...
10.12.2017 17:56
[quote=lexparsy]Абе объркал съм..и поправих за женския конус - нагоре... че бързо пиша и други работи си правя...не като вас с часове да плямпам :-))))
Ми как няма да се развивате по бързо бе!? Като идеите ви идват наготово, иза малко, а мъжете да ви ги организират...Добре че е тялото да ви организира хормоните, че иначе много мъже не могат да ви ги оправят...
Е... като няма емотикони ще напиша :-))))) Защото ми направиха забележка, че трябвало да се уточнявам като се шегувам :-<>[/quote
Ххахаххахахахха голяма подредба на тези конуси.А дано ги наредите.
цитирай
21. lexparsy - Аз съм длъжен да се извиня на Радо...
10.12.2017 17:57
Аз съм длъжен да се извиня на Радостина за това че се шегуваме в нейния постинг!
Но аз си го позволявам защото съм споделил с нея моето уважение към знанията и усилието и да споделя с другите много полезни здравни съвети и Цитирани актуални статии и мнения, които сами да интерпретирате размисляте и коментирате.
Но науката има нужда и от малко смях :-)
цитирай
22. vesever - Значи, за мен при всяко общуване ...
10.12.2017 19:08
Значи, за мен при всяко общуване важно е едно: добронамереността.
Щом сме добронамерени, не би трябвало да има проблем, дори да се шегуваме.
Инак темата си е сериозна, да.
Някога влизах в много дискусии и спорове, за мъжа, жената, първоизточника, същността, Бога, Вселената, сега съм отвикнала от такива дискусии,от години не съм дискутирала, та ми идва като нещо забравено...
Диде, в наредбата е истината, нали, така ше кажеш, и така си е...
Да ги наредим някак си, дано да е правилно...
Поздрави на всички!
<3
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radostinalassa
Категория: Технологии
Прочетен: 13135101
Постинги: 11561
Коментари: 18328
Гласове: 6661
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Децата на дявола - нехора, сатанисти, педофили
2. Страшните истини - духовни, ДНК, синя кръв - евреи, араби, индуси, китайци.
3. Основното генетично различие между трите раси са пръстовите отпечатъци
4. Заземяването лекува възпалителните процеси
5. Мусорна ДНК. Холограма на плода. Педента на ДНК.УЗИ.
6. Душата, нейната генетика, потомците ни.
7. Връзката между българи и шумери
8. Реинкарнацията и генетиката
9. Раждането на тракийската азбука
10. На земята живеят четири вида човек
11. ГЕНЕТИЧНИЯТ АНАЛИЗ В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА ЗА ЕТНИЧЕСКИЯ ПРОИЗХОД НА ДРЕВНИТЕ И НАСТОЯЩИ БЪЛГАРИ
12. Американските бомби с обеднен уран
13. Лицензиран расолог - Вл. Авдеев
14. Енергоновата система на кръвта
15. Руският език не е руски, а български
16. Подслушват ли телефона ви?
17. Българският език - езикът на първите хора!
18. КОВИД - 19 и старите лекари
19. Хидра 1 и Хидра 2 - рак
20. Ябълков оцет - мастер клас
21. Истината за атеросклеротичните плаки и гъбичките
22. Уникален артефакт от Сибир, който принуди учените да преразгледат историята на древния свят
23. Мусорната ДНК се оказва критична за видообразуването
24. Д - р Райън Коул , патоанатом - ваксините са токсини
25. Ето я истината защо Русия нападна Украйна
26. Русия дълго време толерираше лудориите на западните си партньори и беше твърде толерантна към тях -лазерният"Метадрон Орхидея"
27. В България е създадена най - ранната писменост в света https://www.youtube.com/watch?v=q2TRX1vkCFg
28. Без САЩ комунизма нямаше да се роди
29. Болкотерапия чрез молитвена поза
30. Акад. Васил Николов: Носим гени на 8 000 години