Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2022 13:11 - Единна теория на полето - перифрази 3
Автор: doctora1 Категория: Технологии   
Прочетен: 450 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не се правя на умен ... не съм най - умния. Не се правя на интересен - интересен съм но по други поводи. Знам колко Голяма тема е Единната Теория на Полето. С моите писания се опитвам да Обоснова следния факт: когато схващанията на хората по даден проблем са фундаментално сгрешени те хората и в частност физиците правят погрешни изводи ... Цели пясъчни замъци строят, а не виждат, че основата е вятър и мъгла. Аз не мога да им опиша с математически език Проблема защото не владея висша математика и изобщо техния физически език, но виждам много ясно как ако те си оправят представите много бързо ще разберат кое е правилно, кое не и ще направят и правилните изводи и ще Облекат Проблема Единна Теория на Полето в математически език ... но Учителя това го е направил преди 70 години и кусур. Просто аз превеждам в категории на разбиране и осъзнаване, а не в езикови категории опитвайки се да използвам простия български език ... Нещо не се получава ... Като изпратих статийката от 8 странички преводен текст / публикувана е назад във времето в блога ми / до Масачузетс и Станфорт изрично им писах да не четат ако не разбират истината за непрости хора, че ВРЕМЕТО НЕ СЪЩЕСТВУВА КАТО ФИЗИЧЕСКА ВЕЛИЧИНА ... Нищо не отговориха " висшите " духом, а само някое лайно на няколко пъти ми е влизало в блога та си сменях хубата паролка ... Какво ще разберат тъпаците от писаното като фундамента им се губи ... Само с три гънки на мозъка не става колкото и велик и академичен да си ... АБСТРАКТА НЕ Е ЗА РАЗБИРАНЕ ОТ ВСЕКИ ... И тук доктора се опитва да обяснява и обяснява и нищо не става и все пак става ... За това меся ЦЯЛАТА МОЗАЙКА ТА БЕЛКИМ НЕЩО ПОНИКНЕ ТУК И ТАМ, но все пак работата е ясна, че без ДВИГАТЕЛЯ НИЩО НЕ ЩЕ ДА СТАНЕ ... Учителя се опитваше само с думи и формули, които са друг вид думи да обяснява, но аз като практично селско дете още от началото разбрах, че без показен опит няма да стане ... ПРИНЦИПА НА ТОМА И ПАК ЩЕ Е ТРУДНО ...


Тагове:   Вечност,   живот,   гравитация,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doctora1
Категория: Технологии
Прочетен: 353927
Постинги: 212
Коментари: 579
Гласове: 158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930