Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2011 00:18 - Любовни писма...
Автор: kaprizna Категория: Тя и той   
Прочетен: 98499 Коментари: 8 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image
За жена Овен

Липсваш ми и реших да ти напиша това писмо. Не искам да те лаская или да пиша празни думи, защото зная, че не обичаш такива неща. Но въпреки това трябва да знаеш, че те обожавам. И мога да го докажа като опиша качествата, които ценя у теб. Влюбен съм в твоята независимост, в твоето безстрашие пред предизвикателствата и силата, с която ги преодоляваш. Ти си толкова силна личност, че понякога си мисля, че нямаш нужда от моето мъжко присъствие. И през ум не ми минава да те закрилям. Зная, че ще си навлека гнева ти!
Дълбоко в душата ти има един романтичен порив и мечтателност, които хвърлят мост право към моята душа! Зная, че пътят към твоето сърце минава през доверието, взаимната свобода, споделянето и отдадеността на душите и телата ни. Обичам твоята импулсивност и обичам да ме ревнуваш. Зная, че искаш да се боря за теб! Или може би с теб, моя властна господарке! Трудно е да се спори с теб, да се печелят битки срещу твоите вироглави решения, но на мен това ми доставя радост. Обичам твоя оптимизъм, вярата ти в бъдещето. Искам да съм част от това бъдеще! Да те обичам всеки ден, защото ти си най-красивата, откровена и вълнуваща жена, която познавам!



За мъж Овен

Колко пъти заедно сме рушили стени с главата напред! Но не е ли прекрасно, че можем да го правим заедно! Твоята целеустременост и упоритост ме вдъхновява! Обичам щедростта ти и грижовността ти! Може понякога да си припрян и нетърпелив, но то е само защото искаш да ме направиш щастлива сега или защото на момента искаш да изпълниш всички наши желания! Обичам смелостта ти, енергичността ти, несломимия ти дух и тази нежна, нежна душа! Никой друг не може да бъде толкова романтичен, колкото си ти! Споделяш чувствата си без тайни маски и задни мисли! Искам да съм твоя! Завинаги! Обичам те!





image
За жена Телец

Не бих и помислил, че под привидно спокойната ти външност се крие гореща, темпераментна и чувстена жена. Ти събуди мъжа в мен по тайнствен начин! Чувствам се като избран!
Всичко в теб е специално: твоята обективност и способността ти да запазваш спокойствие и трезв разум във всякакви ситуации, твоята вътрешна сила и търпение, способността ти да планираш и изпипваш всичко…
Притежаваш уникална красота – гладка, мека и блестяща кожа, изваяно тяло, изящност и бляскав стил. Обичам да се съветвам с теб! Обичам онези мигове, когато сме сред природата и ти се възхищаваш на цветята и билките! Ти си моето цвете, моята мила приятелка, моята любяща жена! Как бих могъл да обичам друга!



За мъж Телец

Когато те срещнах все едно спечелих голямата награда от лотарията. Не вярвах, че такъв любящ, отдаден и мил мъж може още да не е попаднал в лапите на някоя жена. Чувствам се късметлийка!
Обичам твоето заразително спокойствие – ти си способен да потушиш и най-силната буря! Обичам твоят начин да бъдеш грижовен и романтичен!
Ти ми показваш най-красивото от любовта – с теб се чувствам като във филм – всичко е толкова красиво, изпълнено с нежност и чувственост – да, аз наистина съм героиня от най-истинския любовен филм на света! Другите мъже не биха могли да обичат така!
С теб се чувствам защитена. С теб се чувствам красива и женствена- когато ме гледаш имам чувството, че гледаш рядка и красива картина – чувството е неописуемо!





image
За жена Близнаци

Ти имаш много лица и аз обичам всичките! В твоята енергична и жизнерадостна личност хармонично се съчетават толкова много жени, че до теб се чувствам щастлив и горд като султан! С теб никога не е скучно! В един момент започваш лудо приключение, а след това лежим спокойни и замечтани – до следващата ти идея, в която се впускаш устремена с всички сили. Заразяваш ме с твоя ентусиазъм, амбиция и жизненост.
Знай, че винаги можеш да разчиташ на мен! Обичам динамиката на твоя живот и мога да пътувам щастлив по твоите безбройни пътища! Заедно можем да се наслаждаваме на всеки миг – да препускаме с бясна скорост към общата ни цел или да се наслаждаваме спокойно на нощта, докато броим звездите! Ти си като розов храст, в който всеки цвят е по своему красив и ароматен. Обичам те!



За мъж Близнаци

Обичам този вечен твой стремеж към промяна, към постижения и към развитие! Всичко при теб е динамично, не се поддава на планиране! Обичам всички твои лица, всички твои проявления!
С теб любовта не може да има едно име! Тя е различна всеки ден, всеки час, всяка минута дори! Само ти си способен да повдигнеш духа ми, да ме дариш с всевъзможни радости, да ми покажеш красотата на живота в пълното му разнообразие!
В очите ти искри любов към мен и това ме прави най-щастливата жена на света! В основата на нашата връзка е личната свобода на всеки един от нас, партньорството и желанието да доставиш радост на другия! Какво повече бих могла да искам, освен да съм жената, която ще бъде любима на всички твои лица! Обичам те.





image
За жена Рак

Откакто съм с теб, любов моя, съм твоят партньор в най-чувственото танго на света – две напред, едно назад. Тангото е танц на любовта и в него има страст, тъга и надежда. Радвам се, че танцуваме двамата- отдадени и жертвоготовни!
Първо се влюбих в свенливия ти поглед и плахостта ти! После, постепенно опознах душата ти! Там дълбоко се крие красота, която само аз разпознавам; чувства, които само аз долавям… Не са нужни признания, а сетива!
Ти си като скъпоценно бижу, което с времето става все по-ценно и по-ценно! Ти ме даряваш със спокойствие и уют! Придаваш аромат на любовта ни с вкусните гозби, които само ти можеш да сътвориш! Обичам да те слушам, докато разказваш своите истории като приказната Шехерезада.
Искам да си щастлива и да виждам искри на щастие в очите ти – сутрин в леглото, сред зарите на изгряващото слънце и вечер, в полумрака на блещукащите свещи и шампанско! Искам да продължим своя танц в непредвидимия кръговрат на живота!



За мъж Рак

Обичам всичко, свързано с теб! Чувствам се като в стар добър детективски роман – има толкова неразкрити тайни около теб, характерът ти е толкова потаен! Всеки ден откривам качество, на което да се възхищавам и което да обичам! В същото време, изпитвам невероятно удоволствие от начина, по който достигаш до душата ми – с ум и сърце, с таланта на велик изкусител!
Не познавам друг мъж с по-силен и непреклонен дух от тебе! Искам да съм част от твоите мечти и като теб отдадено да ги преследвам! Обичам те и заради твоята обаятелност и умение да увличаш хората след себе си! Обичам различните ти настроения, непредвидимостта ти! Събуждаш у мен най-силните чувства.
Събуждаш женственост, която до вчера не познавах у себе си! Обичам те безумно!





image
За жена Лъв

Неочаквано попаднах в твоя плен и сега очите ми са слепи за други жени. Цялото ми внимание е насочено към теб! Цялата ми любов е само за теб! Искам да те обсипя с бижута, скъпи кожи и елегантни рокли, да те виждам как пристъпваш гордо като кралица в палат от злато и скъпоценни камъни. Аз ще бъда в краката ти, любима моя! Ще те обожавам и възхвалявам без умора! И всичко това бих направил само за една твоя усмивка! Всичко около теб е красота! Ти самата си красота – прекрасно тяло, омагьосващ поглед, остър ум, безкрайно нежна душа! Обичам те! Понякога се страхувам, че съм просто поредната фотография от албума ти с предишни любовници, но ти знаеш как да ме накараш да се чувствам щастлив! Мечтая да те прегръщам и целувам! Да поглъщам тялото ти сантиметър по сантиметър, да изтръгвам от тебе стонове на удоволствие! Обичам те, когато ми се отдаваш, защото тогава чувствам силно любовта ти и зная, че си моя, така както и аз съм твой, само твой! Обичам те!



За мъж Лъв

Първо ще започна с простичкото ОБИЧАМ ТЕ! Няма друг мъж като теб! Ти си като слънцето – докосваш душата ми по особен начин! Обичам да те гледам как увличаш след себе си другите хора, да си душата на всяка компания, да блестиш с особено очарование във всяка ситуация. Обичам гордата ти осанка, проницателния ти ум, честността ти, щедростта ти. Трудно е да следвам твоето темпо, но с теб се чувствам винаги обичана! Обичам начина, по който ме обичаш! Харесва ми да ти принадлежа! Никой не може да ме обича като теб! Всеки ден с теб е различен, непредвидим, пълен с приключения и изненади. Обичам те!





image
За жена Дева

Убеден съм, че съм най-щастливият мъж на земята, затова, че имам възможността да съм влюбен в прекрасна, изящна и елегантна жена като теб, която освен това е интелигентна и разсъдлива!
Усмивката ти и нежният ти глас могат да ме склонят към всичко, което си намислила! Предавам се пред силата на уханието ти!
Обичам да те наблюдавам, излъчваща достойнство и спокойствие!
Обичам да прекарвам времето си с теб! Обичам нашите разговори на всякакви теми, твоят аналитичен ум! Обичам да правим заедно планове!
Обичам да се любим, отдадени един на друг в прекрасна романтична игра, озвучавана от прекрасна музика!
Щастлив съм с теб! Обичам те!



За мъж Дева

Не знам дали това кратко любовно писмо ще те зарадва – ти не си човек на излишните чувства – но аз все пак искам да ти опиша какво означаваш за мен! Искам да знаеш, че ми е хубаво с теб!
Наясно съм, че няма да ми изпращаш цветя, нито ще ме заведеш на романтична вечеря, защото това е просто излишно и според теб няма нищо общо с любовта. Ти умееш да си романтичен по свой начин – когато най-малко очаквам, ме даряваш с жест, с който ми показваш, че ме обичаш!
Зная, че любовта ти към мен е истинска – избрал си ме сред толкова други! Всъщност обичам прагматичността ти, способността ти да мислиш логично и трезво! Обичам прямотата ти! Обичам да се съветвам с теб! Ти винаги ми показваш и обясняваш нещата спокойно и разсъдливо! Обичам да се любим, обичам уханието на свежест около теб! Обичам любовната ни игра да започва под душа! Обичам те и винаги ще бъда до теб!
Искам да бъдеш щастлив!





image
За жена Везни

Не мога да ти устоя, не мога да ти се наситя! Обичам да те чувствам близо до тялото си, да те галя, да те прегръщам, да вкусвам всяка частица от тялото ти! Обичам начина, по който се движиш, по който отместваш косата си, по който ме гледаш! Обичам всичко в теб, чародейке моя!
Ако бях писател, щях да напиша книга с красив и романтичен сюжет, в която ти да си главната героиня! Ако бях музикант, щях да напиша най-прекрасната и нежна симфония за теб!
Ако бях художник, щях да те пресъздам в шедьовър! Аз ще ти подам ръка, за да тръгнеш редом с мен по пътя напред към нашето щастие, към нашата любов, към нашата уникална приказка!
Обичам те!



За мъж Везни

Да съм с теб – за мен това е щастието! Обичам те поради толкова много причини! Обичам спокойствието ти и способността ти за трезва преценка! Ти премерваш всеки един детайл преди да вземеш решение, но точно заради това, всеки би могъл да се осланя на твоето мнение и преценка.
Обичам те, защото умееш да ме изслушваш и да ме разбираш! На теб мога да доверя всичко, дори най-съкровените си тайни! Обичам ума ти! Обичам увереността ти! Обичам уравновесеността ти! Обичам начина, по който ме любиш – нежно и отдадено! Обичам всичко в теб – ти имаш толкова много качества, че и най-добрия писател не би могъл да ги опише! Обичам те толкова много, че нямам търпение да изчакам да обмислиш всичко преди да се решиш, затова аз ще поема инициативата и ще ти предложа любовта си!
Обичам те!





image
За жена Скорпион

Ти можеш да напишеш книга, за това как се съблазнява един мъж! Направи го и с мен! Ненадейно, като изкусна магьосница!
Ти знаеш тайната как да разтопиш сърцето ми и да извлечеш сексуалната ми енергия! Хипнотизираш ме с погледа си, с движенията на тялото си! Ти си вълшебница!
Щастлив съм, когато те чувам да казваш „Обичам те! Твоя съм!“ Отдаваш се безрезервно! Палиш ме! Цялата си страст! Чувственост! Секс! Изненада! Магия! Аз съм твоят крал, а ти моята кралица! Възбуждаш ме по всяко време – когато ми се обаждаш по телефона, когато те прегръщам! Възбуждаш ме само като те погледна или само като си помисля за теб!
За най-красивата жена, за теб, отпивам глътка вино и крещя: Обичам те!



За мъж Скорпион

Искам да ти призная едно съкровено чувство – любовта си към теб!
Хипнотизираш ме с магията на стар вълшебник. Очите ти са дълбоки и канещи езера, в които непосветеният може да се удави. Привлечена съм от теб като от магнит! Ти не ми показваш напълно своите чувства, но аз съм сигурна, че с тези думи ще успея да докосна сърцето ти. С теб изживявам най-чувствената и еротична любов, за която дори не съм се осмелявала да мечтая. Събуждаш у мен пориви и желания, за които дори не съм подозирала. Да се любя с теб е най- вулканичното изживяване.
Обичам силата, с която се изправяш пред проблемите!
Обичам решителността ти! Отдадеността ти! Емоционалността ти! Повалена съм от ревността ти! Но така чувствам любовта ти!
Не мога да обичам друг, освен теб!





image
За жена Стрелец

Уцели ме право в сърцето! Със стрела, направена от красота, спонтанност, чувство за хумор, бърз ум и невероятна съблазнителна мощ!
Това си ти!
Сега съм отровно влюбен, парализиран, неспособен да мисля за нищо друго, освен за теб! И за нещата, които можем да правим заедно!
Ти си волна, обичаш живота на бързи обороти! Щастлив съм с теб! Радвам се, че можем заедно да се впускаме в смели авантюри и приключения, да правим спонтанни и необмислени неща!
Обичам те, такава каквато си – ИСТИНСКА и НЕПОДПРАВЕНА! Обичам те! Препускай напред! Аз съм твой завинаги!



За мъж Стрелец

Ти ме покори с твоята прямота! Никой, никога не е бил толкова смел да ми каже толкова много истини в очите! И то толкова добронамерено и невинно! Дори не се замисляш дълго върху това, което казваш, а е толкова мило, когато по-късно ти се наложи да поправиш грешката си. Толкова си чаровен!
Наистина си смел мъж и опитен ловец! И колкото повече те опознавам, толкова повече се влюбвам в теб! Не познавам друг мъж, който така безумно да обича живота, който да е такъв непоправим оптимист.
Обичам да споделям мечтите и надеждите ти! Ти си свободолюбив и приключенец по душа! Обичам да слушам идеите и плановете ти за пътешествия в далечни и екзотични страни, за сафари в Африка, за изкачване на високи планини, за полет с безмоторен самолет…
Лесно е да те обича човек … всичко е предварително изяснено, искрено, откровено. Нямам нужда непрекъснато да съм залепена за теб, нямам поводи да те ревнувам! Предлагам ти да се впуснеш в приключение с мен! Искам да бъда твоята мечта!





image
За жена Козирог

Не знаеш колко щастлив съм с теб! Обичам всички твои качества – решителност, целеустременост, практичност. Ти си толкова красива, естествена и изящна, толкова изискана в поведението си, че до теб се чувсвам като принц. Обичам да споря с теб, защото ме вдъхновява твоята интелигентност, остротата в думите и способността ти да защитаваш позицията си докрай. Зная, че не те вълнуват захаросаните любовни истории, че ти се струва глупаво влюбените да остават на самотен остров или да летят в облаците, затова искам да те зарадвам с любов, която ти цениш – спокойна, уравновесена, земна. Любов, която е в хармония със задълженията и отговорностите ти, в хармония с твоите планове и кариера. Предлагам ти своята безусловна любов, винаги навсякъде. Покажи ми същността си, скритата ти душа, разпали своята чувственост и страст. Пиши ми бързо!



За мъж Козирог

Никой друг мъж не може да ми създаде такова чувство на спокойствие и уют, както ти! Далеч от хората и от тяхната суета ти можеш да изградиш малък и красив свят само за нас двамата! Обичам те толкова много! Не познавам друг такъв целеустремен мъж, който се е посветил да промени света около себе си! Без никаква показност! Без нужда от признание от другите! Ти си решителен, дисциплиниран, амбициозен, прагматичен, разумен, скромен! Щастлива съм, че мога да споделя живота ти! С теб се чувствам сигурна и обичана! Ти умееш да обичаш и да си грижовен, но никога тези чувства не се необмислени и импулсивни. В сърцето ти гори добре прикрит огън! Познавам силата на въображението ти и страстта ти, които съм горда, че познавам само аз! Обичам те! Винаги ще бъда твоя опора и подкрепа!





image
За жена Водолей

Налей ми вино, за да отпразнуваме свободата в нашата връзка. Всичко се гради на взаимно доверие и затова се обичаме – просто така, без дефиниция и без правила.
Благодаря ти, че не си изискваща, подозрителна и ревнива. Такава любов вдъхновява, дава устрем, защото ние правим едно цяло от две пълни индивидуалности.
За мен ти си много специална личност. С теб навсякъде се чувствам като в свои води – ти винаги знаеш какво да кажеш и какво да направиш. Мисленето ти е оригинално, умът – остър, въображението – безкрайно, а стилът – винаги изненадващ. И винаги си толкова красива и елегантна. Имаш толкова много специални качества и толкова красиво отношение към света и хората! Как бих могъл да не те обичам!



За мъж Водолей

Трудно ми е да пиша за чувствата си към теб, защото никога в нищо не мога да съм сигурна! Все пак не мога да отрека, че щом имам място до теб, заедно с твоите приятели, на които ти много държиш, вероятно ме обичаш! Никога не се съмнявай, че аз те обичам! Обичам твоята замечтаност и емоционалност! С теб можем да прекарваме безброй часове в разговори за различни приключения, пътешествия и преживявания. Това са най-прекрасните, искрени и мили моменти, прекарани с теб. Но никога не съм сигурна дали аз имам място в твоите мечти!
Ти обичаш много свободата си и имам чувството, че понякога те е страх да не ти я отнема или огранича! Не се страхувай, аз те обичам, а това значи,че обичам и твоята нужда от свобода! И твоето бунтарство! Обичам ума ти – той е толкова абстрактен, че може би всеки водолей е роден философ. Ти винаги ми показваш нова и различна гледна точка, за която никога не бих се сетила. Умееш добре да анализираш хората и поведението им, да проникваш в сърцата и душите им! С теб никога не е скучно – да съм с теб означава да съм във вихъра на купона!
Твоят поглед винаги е устремен към утре, към това което ще се случи в бъдеще! Не искам да ми подаряваш сърцето си, но се питам дали си забелязал колко много те обичам! Ти имаш безпогрешен талант да разкриваш същността на хората – можеш ли да разбереш какви тайни крия в себе си! Готов ли си да ги разбулиш!?





image
За жена Риби

С това кратко писмо искам да ти засвидетелствам своите дълбоки и искрени чувства. Винаги ще съм до теб, да ти помагам и да те закрилям. Ти си най-нежната, любяща и предана жена, която познавам. Ти ми разкри смисъла на любовта, смисъла на живота! Ти ми показа силата на мечтите и красотата на света! Скъпа моя, никога няма да те нараня! Няма да мога да понеса сълзи в тези прекрасни свенливи очи. Обичам те толкова много! Обичам мекотата на думите ти, нежността в движенията ти. Ти си съвършена!



За мъж Риби

Ако ме попиташ какви три желания имам към теб, ще ти отговоря веднага – да превърнем земята в океан от любов, в който да плуваме с тебе двамата! Толкова много те обичам! Толкова много ти се възхищавам! Заради всички качества, които притежаваш – ти си чувствителен, емоционален, непредсказуем, топъл, отзивчив! С теб всеки момент е красив и неповторим! За какво ни е утре, щом имаме днес!? Щом сме заедно!? Искам да ти подаря всички приливи! Целувам те нежно!







www.lyubovni-pisma.com/
















































Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Naistina! Samo da si vlyuben / vl...
12.08.2011 01:58
Naistina! Samo da si vlyuben / vlyubena...:)
цитирай
2. mileidi46 - :)))
12.08.2011 02:23
Bravo,mnogo xubavo..!!!!
Sega ako ima6e i na koi da napi6a takova pismoooo..:((

Pozdravi i vsi4ko dobro,a sega lek sun:)))
цитирай
3. scarlety - Eee,
12.08.2011 08:07
вече знам как да напиша писмото си:))
Поздрав и хубав ден!
цитирай
4. iliada - Е сега имах повече време да проче...
12.08.2011 12:26
Е сега имах повече време да прочета!Разби ме с тези писма !Усмивки Цвети!
цитирай
5. kaprizna - Хайде сега,
12.08.2011 12:39
седнете и напишете по едно писмо и не се оправдавайте, че нямате време...
...просто зарадвайте някого...

Слънчеви усмивки за Вас!
цитирай
6. eksplozia - kaprizna
12.08.2011 13:33
изкефих се максимално! :))))))))
цитирай
7. monaliza121 - Поздрав, Капризна!
14.08.2011 19:21
Никога няма да получа такова писмо и никога няма да напиша, защото кой пише още писма?!
Романтично е, но архаично...:)))))))
цитирай
8. simpa - Благодаря!! Ще се възползвам от ...
16.08.2011 21:09
Благодаря!! Ще се възползвам от идеите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kaprizna
Категория: Изкуство
Прочетен: 3338083
Постинги: 447
Коментари: 2937
Гласове: 15702
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031