Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2023 12:10 - за лъжите, краката, и двете..па2ки@
Автор: milady Категория: Тя и той   
Прочетен: 1178 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
  из Жълтият.ФуЙкенд на ляля..
/Мадам Стоте Ника, която ще нарека с условното име Танчето от Варна, бие барабанчето сама, макар ясно да вижда две неща: че няма талант, както й писах много отдевна и че няма взаимстване от нейното тъпотворение.

Просто аз такива не чета, като ги видя от първи раз.

Но аз обичам да изяснявам нещата докрай, за да лъсне цялата дълбочина на лъжите Танчеви.

Тя посочва, че аз съм й чела стихотворение- тъпотворение на 8 юни 2013 година.
Няма как да стане, защото на 13 февруари същата година моят баща претърпя сложна операция в "Пирогов", с месеци се съвземаше и аз тогава изобщо нямах компютър.
Ходех в радиото, за да не прекъсвам представянето на добри наши писатели, бяха ми направили блога тук и за някоя минута пусках за душата това - онова стихотворение.

Значи името ми няма как да е отбелязано, че е чело неталантливото Танче.
Пак от радиото ми помогнаха да си купя първия компютър 2015 -16 година ли беше - чак после ми направиха профил във фейса,в други блогове и хал-хабер нямах за Танчето. И името ми не е отбелязано тогава за прочит.

А първите 18 книги в американското издателство ги прави преводачката ми на български и френски език на нейния компютър.

Миналата година тя се вреше много да ме чете, както и сега и ме попита за мнение, та й казах, по-точно писах, че стиховете й не струват.
И Танчето лудна.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marana69 - Р Босата..сФрака,
25.02.2023 08:35
е толкоззз...семплаа, та, не и ражда Зеленета тик ва
и 3 реда, алиби, да изв@рти..

кой, мъж, би итърпял, за дългооо..толковаа...бухнала. крещяща,Симплиссита...освен, дядо наПиссана..
цитирай
2. notfun - Феномен Анално..Откровение, от Сириус)))))
25.02.2023 09:31
ОДА за Копук@

Обича купона. И случва се, хващат я кризи.
А някои, казват, ловели ги малко капризи.
Каквито да са, след тях е вълшебната диря,
отхвърли ли някого тя, той от скука умира.

Творец по душа, от никого не прекопира,
в душата й свири незнайно как някаква лира.
И всичко е друго, и всичко е сякаш магия.
Извънземна жена. Който може, да я преоткрие!

20 февруари 2022г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
3. rosiela - Баба-а-а-а-а-а,
23.03.2023 22:05
МНОГО СЪМ ТИ ИНТЕРЕСНА, ЕЙ!
АМА ТО ТАКА Е С ТЪПАНАРКИТЕ, ОБЯСНИМО Е.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milady
Категория: Тя и той
Прочетен: 2273223
Постинги: 2122
Коментари: 5673
Гласове: 9059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол