Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2021 21:56 - БИ ЛИ МОГЛА ПРОСТАЩИНАТА......
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 1901 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

БИ ЛИ МОГЛА ПРОСТАЩИНАТА, КОЯТО НИКОЙ НЕ ДОПУСКАШЕ ЗА ВЪЗМОЖНО ДА СЕ РАЗРАЗИ В ЕДНА ГОЛЯМА СТРАНА, ДА СЕ СТОВАРИ  И ВЪРХУ ДРУГА, ПО-МАЛКА...

 

   Преди 5 години имаше избори в една голяма държава. Един от кандидатите за кърмчия бе много прост и никой не гледаше на него сериозно. Предпоагаше се, че този неук, неприятен и затънал в дела с измамени от него бизнесмени, никой на предстоящите президентски избори в страната няма да припознае като достоен за кърмчия на страната. Но на вътрешнопартийните избори, той се наложи. При представянето му пред електората той бе припознат от него /б. м. простащината в страната му/ като част от тях, говорещ на техния език, казващ това, което те искат да чуят. За мен единственият му недостатък бе, че не им пееше чалга.  Лайкващите точно такъв кандидат за кърмчия на страната си не харесаха кандидатката за този пост на страната им от другата партия, защото според тях тя била много учена, чела много книги и говорела неразбираемо за хората. С киберподкрепата на страна-примат, имаща интереси тази голяма страна да има кърмчия, неподходящ за този пост за да я срива от вътре с простащината си, той бе избран. За четири години тази страна плати много висока цена във вътрешен и външен план, но най-страшното за нея бе простотията, която този неподходящ за кърмчия остави след управлението си. Простащината се развъжда лесно, от нея се печели, но обратният процес е твърде труден или невъзможен, защото тя мутира в нови разновидности, подобно на Ковида срещу ваксините.

 

    Подобно е положението в една друга страна, която също няма да назовавам. Ако в първата държава простотията се пръкна сама, защото мисленето е резултат от битието, във втората я пръкнаха планомерно с цел ръководната роля в страната да бъде поверена на олигарсите, а обществения строй да бъде променен от демокрация на простакизъм – мечтата на опростачените. И по-дълбоки причини има, много страшни.

    Това, което стана с управленито във великата страна, чиито име не посочих и това, което става в малката страна, чието име също не посочвам има общи корени, на първо място наличието на опростачени или самоопростачили се в страните им.. И в малката страна хората казват:

-       Маанете го тоя чалгаджия, кой нормален човек ще го

припознае за негов управник!

  Ама не е така! припознаха го доста, както във великата преди 5 години припознаха Простака. Животът е жив организъм, той се развива и става все по-съвършен. Преди години който най-мязаше на изрод, най-го уважаваха. Сега на мода е Простакът.

    И още нещо общо има – една държава с обществен строй маймуни с ракети, която също няма да назовавам, се намеси  с кибератака в изборната система на великата страна и обърна гласовете в най-важния щат на държавата. Същата тази държава сега по различен начин се намесва и в изборите в по-малката страна чрез дилафите си в президентството й.

   Каква беля ще сторят обаче опростачените, на които очкванията няма да се сбъднат и които в момента избират такива като тях да управляват страна, в която все ще да са останали макар и малко неопростачени ще сравня с несбъдналото се очакване в една много популярна песен. Мисля да я предложа за включване в убебната програма на децата. Ако министърт на културата на тази неназована от мен страна е човек, от когото хората не се страхуват, а от културата му, със сигурност той го съглася.

   Прилагам този бисер от съвременното изкуство, станал възможен благодарение на благодатната почва, богато наторена с торта на опростачените. Каквото и да посееш на наторена по този начин почва, оно пощръклева. Некои не познават тази песен, но аз много я знам - и текста и музиката й.  Прилагам текста, в линк ще предложа и самата песен, връх на изкуството на времето в отрязъка 2016/2021 г. Върху който се самосезирах...

 

 БЛИЗАЛКА

 

{Intro}
Айде, Ваня кючек
Яша бейби
Дай, близалка

{Chorus}
Още от малка, исках близалка
Ала попаднах на твойта бухалка
Хайде, разбий ме, и покори ме
Мощен си в леглото, шестица си от тото
Още от малка, исках близалка
Ала попаднах на твойта бухалка
Хайде, разбий ме и покори ме
Мощен си в леглото, шестица си от тото

{Verse 1}
Бившите ме търсят пак
Нека знаят, няма как
Имах аз една мечта, но с тебе съм сега
Бившите ме търсят пак
Пишат ми, но няма как
Да искам аз, загубеняк
Само ти си ми мерак

{Chorus}
Още от малка, исках близалка
Ала попаднах на твойта бухалка
Хайде, разбий ме, и покори ме
Мощен си в леглото, шестица си от тото
Още от малка, исках близалка
Ала попаднах на твойта бухалка
Хайде, разбий ме, и покори ме
Мощен си в леглото, шестица си от тото

{Bridge}
Айде, Ваня кючек
Яша бейби
Дай дай дай дай, секси
Секс, секс, секс, секс
Дай секс, дай секс, дай секс
Яша бейби
(Let’s go)

{Chorus}
Още от малка, исках близалка
Ала попаднах на твойта бухалка
Хайде, разбий ме, и покори ме
Мощен си в леглото, шестица си от тото
Още от малка, исках близалка
Ала попаднах на твойта бухалка
Хайде, разбий ме, и покори ме
Мощен си в леглото, шестица си от тото

{Outro}
Пак ми звънят
Лошо ми е 

Release Date: February 07, 2021

 

 







Гласувай:
8



1. raders - Че тя идиотщината е достигнала до ...
21.07.2021 22:16
Че тя идиотщината е достигнала до своята кулминация, заедно с чалгата. Проблемът е, че хората от по-висока категория трябва да живеят и да се приспособяват към вкуса на примитивите. За съжаление, няма как да се изолираме от тях - планетата е една за всички.
цитирай
2. dobrodan - Тоя шипар отде го изрови, ъхххххх.....:(......
21.07.2021 22:27
Да се чуди човек отде да го заобиколи......
О, не. Слагам плюса и бягам далече.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12182881
Постинги: 4544
Коментари: 10754
Гласове: 18319
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031