Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2021 15:24 - Брейнсторминг
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 3184 Коментари: 18 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Мозъчна атака, добре позната и като брейнсторминг (на английски: brainstorming), е групова техника за генериране на нови, полезни идеи при вземане на решения и за повишаване на творческото мислене. Тази техника може да бъде използвана като помощно средство за: дефиниране на задачата, върху която се работи; определяне на конкретни проблеми; намиране на примерни решения..

Пламен Николов в студиото на "Панорама":
"Няма да взимам лично аз решенията, ако вземем мандата, всички решения при нас се взимат на демократичен принцип и ще бъдат обсъждани от всички. Няма да чегъртаме, а ще управляваме със силата и таланта на всички."

Мозъчна атака, срещу "аз съм прост и вие сте прости".

„БОГ ПАЗИ БЪЛГАРИЯ!“



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mileidi46 - :))))
31.07.2021 16:40
На никого не се обяснявай...
на интелигентният-няма нужда!
а на простият–няма смисъл....!:)
И дет'викат бракята сърбе...,,идемо дале!"
В смисъл -продължаваме напред!!
цитирай
2. notfun - .....най важните в Брейнъ са имаТакивидИмбили, особено..
31.07.2021 16:59
особено..активни, били..около Африканска..Пескаря...
именно ,те обърнали Вота, с два чувала...рамБутани, и БутниКами )))))
ее, ся, ще се домъкне, и Гл Виновница за щастливата
Пирова победа, ша ти таковам...в.гъсъътт!!

мареее,ела ма душа, Честитоо!!
ние ,сме на Всеки километър..и такаа до последната..Ку*ня)
цитирай
3. vencivaleri1951 - Откровено казано скептик съм, въпреки че
31.07.2021 17:42
"младежът" ми харесва. Образован, с визия как нещата трябва и могат да се случат, но на "кален терен" играта е друга. Ето от Делиормана го взеха на подбив, само защото каза, че е различен от досегашните премиери. Не можело! Човекът си падал по философия-Винету философия чел ли е? Щял да взима решенията с вишегласие-в Делиормана и в Банкя го превеждат-"нЕмаш топки".
Ще го емнат Биков, Жоро Дантелата, Гърневски, пикаджиите и ако не удари по масата, ако не направи кадрова и съдебна реформа ще е до там.
цитирай
4. getmans1 - Брейсторминт тип „Големата фуния„ - големи топки, голем праз ... значи
31.07.2021 18:14
vencivaleri1951 написа:
"младежът" ми харесва. Образован, с визия как нещата трябва и могат да се случат, но на "кален терен" играта е друга. Ето от Делиормана го взеха на подбив, само защото каза, че е различен от досегашните премиери. Не можело! Човекът си падал по философия-Винету философия чел ли е? Щял да взима решенията с вишегласие-в Делиормана и в Банкя го превеждат-"нЕмаш топки".
Ще го емнат Биков, Жоро Дантелата, Гърневски, пикаджиите и ако не удари по масата, ако не направи кадрова и съдебна реформа ще е до там.


... При Гетманс1 „Голямата фуния„ речИ и отсечИ;

vencivaleri1951 написа:
.....

По темата:

Скептичен съм относно кандидат премиера, но казаното /което акцентираш/ е вярно. За първи път първата партия предлага за премиер експерт, а не човек от ръководството на партията. Не е и редно според мен.

цитирай
Изтрий


... Чи такива ми ти работи, ... големи топики - голем праз
цитирай
5. vencivaleri1951 - И къде има разлика бе "малка фуниьо"
31.07.2021 19:58
И тук и при теб пиша , че съм скептичен. След това деликатно ти обяснявам, какво е казал всъщност кандидат премиера, че ти по навик го схвана, че се приема за премиера "Слънце", а човекът просто каза , да очакваме от него и колегите му експертиза.

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
"младежът" ми харесва. Образован, с визия как нещата трябва и могат да се случат, но на "кален терен" играта е друга. Ето от Делиормана го взеха на подбив, само защото каза, че е различен от досегашните премиери. Не можело! Човекът си падал по философия-Винету философия чел ли е? Щял да взима решенията с вишегласие-в Делиормана и в Банкя го превеждат-"нЕмаш топки".
Ще го емнат Биков, Жоро Дантелата, Гърневски, пикаджиите и ако не удари по масата, ако не направи кадрова и съдебна реформа ще е до там.


... При Гетманс1 „Голямата фуния„ речИ и отсечИ;

vencivaleri1951 написа:
.....

По темата:

Скептичен съм относно кандидат премиера, но казаното /което акцентираш/ е вярно. За първи път първата партия предлага за премиер експерт, а не човек от ръководството на партията. Не е и редно според мен.

цитирай
Изтрий


... Чи такива ми ти работи, ... големи топики - голем праз

цитирай
6. blackpredator - Юлке,
31.07.2021 21:03
ти нали не къркаше ?!!!
цитирай
7. blackpredator - Венци,
31.07.2021 21:04
аз шоумена много не го любя, но за разлика от
Делиорманския цървул, обичам да пия от извора
плащам 78 с'тинки заради "шоуто" на Тошко
до преди предните избори, многократно,
доста читав народ мина оттам, част от който
е у парламента
но и аз съм скептик, заради наглия многогодишен
храненик на Сорос
виж как врътна трътката педала..
цитирай
8. kvg55 - blackpredator,
31.07.2021 21:07
Това "обсъждани от всички" е доста неясно. Кои са тези "всички"? Мен ще ме назначат ли за съветник на министър-председателя?
цитирай
9. blackpredator - Гетьо,
31.07.2021 21:14
както вече съм казвал,
малка ти е епруветката,
за фунията на Венци..
цитирай
10. blackpredator - Вакеро,
31.07.2021 21:16
като ти е неясно, гледай телевизия..
цитирай
11. kvg55 - До 10. blackpredator
31.07.2021 21:36
Съжалявам, не гледам телевизия.
цитирай
12. barin - Здравей, Блеки. Преди години помня ...
31.07.2021 22:49
Здравей, Блеки. Преди години помня състезанието Brainstorm по българската телевизия. Малко съм го гледал, защото тогава учих в Морско училище и нямахме много свободно време за телевизия.
Поздрави!
цитирай
13. notfun - ...барин..ти си Отличника ни!!!))) 6 ++++++
01.08.2021 09:53

Бай Бляко, нали..никого, не съм..ухапала..смейкам се..за ИТДибили..
а за ракийките, виж при дядо борнабель, бабалейдиту46
и дон бай тишко ташунков..
те имат активни..линкове..)
цитирай
14. blackpredator - здрасти Барин
01.08.2021 15:50
и аз го помня като заглавие
ама тогава бях на възраст,
когато гледах телевизия само на Нова година :)
цитирай
15. blackpredator - Юло,
01.08.2021 15:51
ко?
цитирай
16. notfun - как...ко..?
02.08.2021 17:08
..Оо,дрта Клюкарко.Аз, имам комент, по полит.ти тема.нали..
а ти се..гъ@иш.при Троловъдното Ташунково..келе=майно
кой е просссс, питам тогава....
и умен, отг. не чакам...
Пътникоо свиден, пУтнико..клет...
цитирай
17. blackpredator - Юлоооо,
02.08.2021 17:47
твоите коментари по политически теми,
са като американските на Гочето
ареее, не нам...
цитирай
18. born - Толкоз отрано да се пие е съвсем аматьорщина ...
09.08.2021 23:36
notfun написа:
..Оо,дрта Клюкарко.Аз, имам комент, по полит.ти тема.нали..
а ти се..гъ@иш.при Троловъдното Ташунково..келе=майно
кой е просссс, питам тогава....
и умен, отг. не чакам...
Пътникоо свиден, пУтнико..клет...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6914327
Постинги: 1450
Коментари: 18258
Гласове: 25302
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031