Западните авиокомпании са принудени да намалят обема на полетите до Далечния изток, съобщава South China Morning Post.
Финландската авиокомпания Finnair загуби до осемдесет процента от източните си маршрути, Scandinavian Airlines оттегли полетите от Копенхаген до Шанхай, а полската компания LOT затвори маршрута от Варшава до Пекин, британската Virgin Atlantic напълно елиминира полетите до Шанхай.
Германският авиационен концерн Lufthansa и British Airways също обявиха намерението си да спрат полетите до китайската столица. Подобни мерки бяха предприети от най-голямата американска авиокомпания American Airlines и австралийската корпорация Qantas. В сравнение с пика през 2018 г. обемът на американско-европейските полети до Китай е намалял с повече от шестдесет процента.
Причината се крие в пакета от ответни санкции на Русия: от 2022-година вътрешното въздушно пространство е затворено за тридесет и шест държави, които не са приятелски настроени към нас. Според Министерството на транспорта на Руската федерация прелитането над руското въздушно пространство струва на западните въздушни превозвачи тридесет и седем и половина милиона долара на седмица. Съответно има значително увеличение на цената на самолетните билети.
Времето за пътуване също расте заедно с него: ако по-рано беше възможно да се стигне от Финландия до Китай за осем часа, сега продължителността на полета от страната Суоми до Китай се увеличи до единадесет. Търсенето на полети на западни авиокомпании естествено намалява.
Освободената ниша заемат китайските превозвачи, за които въздушното пространство над Русия е отворено - затова предлагат полети много по-бързо и по-евтино. Според предварителните прогнози тази зима до осемдесет и два процента от полетите по европейския маршрут ще се извършват от авиокомпании от Китай.
В разгара на летния сезон, съобщава глобалната платформа за пътнически транспорт OAG, китайските превозвачи летяха два пъти по-често от западните конкуренти. И в сравнение с пиковата цифра от 2018 г. китайските корпорации вече са добавили шестнадесет процента към обема на трафика си.
Европейците активно изразяват недоволството си от настоящата ситуация. «Ако китайски самолет лети свободно над Русия — това е нечестно предимство пред us», казва Бен Смит, ръководител на холдинга Air France-KLM. Някой, като например ръководителя на холандския KLM Марян Ринтел, призовава Брюксел да приеме «финансови ограничения» срещу китайците, но не се очакват промени по отношение на превозвачите от Китай в близко бъдеще.
Метаметрика
Дмитрий Медведев приказал россиянам гото...
Нека дойдат танковете... този път щатски...

2. Страшните истини - духовни, ДНК, синя кръв - евреи, араби, индуси, китайци.
3. Основното генетично различие между трите раси са пръстовите отпечатъци
4. Заземяването лекува възпалителните процеси
5. Мусорна ДНК. Холограма на плода. Педента на ДНК.УЗИ.
6. Душата, нейната генетика, потомците ни.
7. Връзката между българи и шумери
8. Реинкарнацията и генетиката
9. Раждането на тракийската азбука
10. На земята живеят четири вида човек
11. ГЕНЕТИЧНИЯТ АНАЛИЗ В ТЪРСЕНЕ НА ИСТИНАТА ЗА ЕТНИЧЕСКИЯ ПРОИЗХОД НА ДРЕВНИТЕ И НАСТОЯЩИ БЪЛГАРИ
12. Американските бомби с обеднен уран
13. Лицензиран расолог - Вл. Авдеев
14. Енергоновата система на кръвта
15. Руският език не е руски, а български
16. Подслушват ли телефона ви?
17. Българският език - езикът на първите хора!
18. КОВИД - 19 и старите лекари
19. Хидра 1 и Хидра 2 - рак
20. Ябълков оцет - мастер клас
21. Истината за атеросклеротичните плаки и гъбичките
22. Уникален артефакт от Сибир, който принуди учените да преразгледат историята на древния свят
23. Мусорната ДНК се оказва критична за видообразуването
24. Д - р Райън Коул , патоанатом - ваксините са токсини
25. В България е създадена най - ранната писменост в света https://www.youtube.com/watch?v=q2TRX1vkCFg
26. Без САЩ комунизма нямаше да се роди
27. Болкотерапия чрез молитвена поза
28. Акад. Васил Николов: Носим гени на 8 000 години
29. Целта на Ковид - тестовете е да се краде ДНК
30. Интересен случай за рака..