Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. sparotok
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. sparotok
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
18.06.2021 08:46 -
БЪЛГАРСКИ ИМЕНА В ИЗТОЧНА ЕВРОПА – ИГОР, ГОГОЛ И ГАГАРИН
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 9496 Коментари: 42 Гласове:
Последна промяна: 20.06.2021 01:31
Прочетен: 9496 Коментари: 42 Гласове:
71
Последна промяна: 20.06.2021 01:31
БЪЛГАРСКИ ИМЕНА В ИЗТОЧНА ЕВРОПА – ИГОР, ГОГОЛ И ГАГАРИН
За един добър специалист не трябва да е изненада,че в Източна Европа изобилстват Българските имена. Примерите са хиляди разбира се,но тук ще подбера само три прочути имена които са жив свидетел,че Българското по света и днес си е напълно живо,макар и прекръстено на "славянско" (респ. руско, сръбско, "македонско" и пр.).
1. ИГОР. Този митичен княз на Киевското княжество не носи варяжко име,а типично Българско. Няма скандинавец,който да е кръщавал детето си ИГОР- там и днес не могат да произнесат това име,затова го изопачават на ИНГВАР. То обаче има ясна Българска етимология,понеже е диалектен вариант на "пра"-Българския календарен термин СИГОР. Другото му название ШЕГОР също е диалектно но както сочи проучването,оригиналът си е СИГОР. Ако в това название пропуснеш първата съгласна,което е типичен "пра"-Български обичай в периода V-XV век,получаваш точно името ИГОР което означава,че този княз носи името на Българския Хермес. Хермес у гърците е силно варваризиран и култът му е опростен от неразбиране,но той бил бог на гърма и светкавицата. Това вменява на честните изследователи точно три неща:
а) Бащата на киевския княз Игор не е викинг а Българин- дали Аспарухов,Боянов или Котрагов,това е друг въпрос.
б) Баща му е бил езичник- привърженик на старата Българска вяра.
в) Той го е заченал по време на силна гръмотевична буря- затова го е кръстил така. Такива бури в онези ширини има най-често от месец май до август което означава,че княз Игор трябва да е бил роден някъде между януари и май.
Погледнете внимателно тази рисунка и си правете извод- ако така са изглеждали първите "руски" князе,значи така са изглеждали 99% от "пра"-Българите,което го потвърждават и множество други изследвания. Името на този княз може да означава също,че той е бил от рода на Хермес т.е.: от рода на Атила-Авитохол.
2. ГОГОЛ. Това е фамилно име на украински писател,превърнат от пропагандата в "руски" но той е толкова руснак,колкото са руснаци Кубрат и Ногай!
Името му е лесно разпознаваемо за всеки древен Българин,а расовият му вид е типично "пра"-Български- не руски, татарски или "славянски"! Неговото име,както е забелязал и проф. Ив. Танев Иванов,е свързано с Българската дума ГУГЛА,някога е звучало като ГУГОЛ и обозначавало човек,който обичал да носи висока шапка т.е. ГУГЛА. Такива хора в древността са били Кимерийците за които древни извори говорят,че са едни и същи с Хуните. "Гъкащата" форма ГОГОЛ прави това име понятно за руснаците и те я обясняват със своята патешка етимология,твърде любима на нашенските славянофилистици. Като вземем предвид обаче,че украинския оригинал на името е ХОХОЛ ("хъкаща" форма,поправена от руснаците на "Гогол") можем да го обясним с далеч по-убедителната теза,че то произлиза от "украинската" (Българска) дума ХУХЛА (с "гъкаща" форма ГУГЛА),която там означава КИКА или казано другояче- ЧОВЕК СЪС ЧЕМБАС.
3. ГАГАРИН. Това фамилно име иде без съмнение от личното име ГАГАР. Негов носител е първия космонавт,обявен априори за "руснак",но името му говори че е от Български род,който живял в района на югозапад от Петроград. Там по начало не е имало руснаци а "източнославянски" ("пра"-Български) племена,които след XVI-XVII в.са насила превърнати в "руски".
Личното име ГАГАР,което носел виден предтеча на Гагарин иде от Българската дума ГАГА,която означава "Глава" и "Голяма глава" (виж израза Обича да си вре гагата навсякъде). Думата ГАГА е свързана и с името ГОГОЛ което разгледах по-горе,а най-старата му форма тогава следва да е ГАГУЛ (Човек с голяма гага т.е. с голяма глава а в преносен смисъл- Умен човек). "ГАГАРЪТ" обаче освен умен човек е бил и КИКАР (Човек с КИКА т.е.: типичен "пра"-Българин),което потвърждава Българския корен на разглежданите имена. Най-старите форми на тези имена,които са известни до момента се намирали на Балканите и "гръцката" дума ГИГАНТ (КИКАНТ= Човек с КИКА) го потвърждава безусловно. Патешката етимология на славофилистиците битува и в този случай но както доказват хилядите примери,на нея не може да се вярва!
В старо време древните Българи били толкова многобройни,че славата им се носела навсякъде. Това го потвърждават древните извори от IV-ти до XV век,което говори колко много е загубил народът ни от турското иго и от грешките на онези държавници,които дошли с "византийското" влияние. Затова наша задача е да разобличаваме лъжите на панславизма и пантюркизма,да не се връзваме на техните дрънкащи "тенекии" и да не редактираме древните извори по наш вкус и каприз а да ги цитираме така,както древните историци са ги написали!
За един добър специалист не трябва да е изненада,че в Източна Европа изобилстват Българските имена. Примерите са хиляди разбира се,но тук ще подбера само три прочути имена които са жив свидетел,че Българското по света и днес си е напълно живо,макар и прекръстено на "славянско" (респ. руско, сръбско, "македонско" и пр.).
1. ИГОР. Този митичен княз на Киевското княжество не носи варяжко име,а типично Българско. Няма скандинавец,който да е кръщавал детето си ИГОР- там и днес не могат да произнесат това име,затова го изопачават на ИНГВАР. То обаче има ясна Българска етимология,понеже е диалектен вариант на "пра"-Българския календарен термин СИГОР. Другото му название ШЕГОР също е диалектно но както сочи проучването,оригиналът си е СИГОР. Ако в това название пропуснеш първата съгласна,което е типичен "пра"-Български обичай в периода V-XV век,получаваш точно името ИГОР което означава,че този княз носи името на Българския Хермес. Хермес у гърците е силно варваризиран и култът му е опростен от неразбиране,но той бил бог на гърма и светкавицата. Това вменява на честните изследователи точно три неща:
а) Бащата на киевския княз Игор не е викинг а Българин- дали Аспарухов,Боянов или Котрагов,това е друг въпрос.
б) Баща му е бил езичник- привърженик на старата Българска вяра.
в) Той го е заченал по време на силна гръмотевична буря- затова го е кръстил така. Такива бури в онези ширини има най-често от месец май до август което означава,че княз Игор трябва да е бил роден някъде между януари и май.
Погледнете внимателно тази рисунка и си правете извод- ако така са изглеждали първите "руски" князе,значи така са изглеждали 99% от "пра"-Българите,което го потвърждават и множество други изследвания. Името на този княз може да означава също,че той е бил от рода на Хермес т.е.: от рода на Атила-Авитохол.
2. ГОГОЛ. Това е фамилно име на украински писател,превърнат от пропагандата в "руски" но той е толкова руснак,колкото са руснаци Кубрат и Ногай!
Името му е лесно разпознаваемо за всеки древен Българин,а расовият му вид е типично "пра"-Български- не руски, татарски или "славянски"! Неговото име,както е забелязал и проф. Ив. Танев Иванов,е свързано с Българската дума ГУГЛА,някога е звучало като ГУГОЛ и обозначавало човек,който обичал да носи висока шапка т.е. ГУГЛА. Такива хора в древността са били Кимерийците за които древни извори говорят,че са едни и същи с Хуните. "Гъкащата" форма ГОГОЛ прави това име понятно за руснаците и те я обясняват със своята патешка етимология,твърде любима на нашенските славянофилистици. Като вземем предвид обаче,че украинския оригинал на името е ХОХОЛ ("хъкаща" форма,поправена от руснаците на "Гогол") можем да го обясним с далеч по-убедителната теза,че то произлиза от "украинската" (Българска) дума ХУХЛА (с "гъкаща" форма ГУГЛА),която там означава КИКА или казано другояче- ЧОВЕК СЪС ЧЕМБАС.
3. ГАГАРИН. Това фамилно име иде без съмнение от личното име ГАГАР. Негов носител е първия космонавт,обявен априори за "руснак",но името му говори че е от Български род,който живял в района на югозапад от Петроград. Там по начало не е имало руснаци а "източнославянски" ("пра"-Български) племена,които след XVI-XVII в.са насила превърнати в "руски".
Личното име ГАГАР,което носел виден предтеча на Гагарин иде от Българската дума ГАГА,която означава "Глава" и "Голяма глава" (виж израза Обича да си вре гагата навсякъде). Думата ГАГА е свързана и с името ГОГОЛ което разгледах по-горе,а най-старата му форма тогава следва да е ГАГУЛ (Човек с голяма гага т.е. с голяма глава а в преносен смисъл- Умен човек). "ГАГАРЪТ" обаче освен умен човек е бил и КИКАР (Човек с КИКА т.е.: типичен "пра"-Българин),което потвърждава Българския корен на разглежданите имена. Най-старите форми на тези имена,които са известни до момента се намирали на Балканите и "гръцката" дума ГИГАНТ (КИКАНТ= Човек с КИКА) го потвърждава безусловно. Патешката етимология на славофилистиците битува и в този случай но както доказват хилядите примери,на нея не може да се вярва!
В старо време древните Българи били толкова многобройни,че славата им се носела навсякъде. Това го потвърждават древните извори от IV-ти до XV век,което говори колко много е загубил народът ни от турското иго и от грешките на онези държавници,които дошли с "византийското" влияние. Затова наша задача е да разобличаваме лъжите на панславизма и пантюркизма,да не се връзваме на техните дрънкащи "тенекии" и да не редактираме древните извори по наш вкус и каприз а да ги цитираме така,както древните историци са ги написали!
Вълнообразно
многоо хубав..пост, че и..кратък.
благ..ангеле, усмихвации ти изпращам..от Тюркия.
с какво, толкозз ,те дразнят?..недоумявам..
уж, интелегентен..човек, блогър..писател..учен..)
Джули
цитирайблаг..ангеле, усмихвации ти изпращам..от Тюркия.
с какво, толкозз ,те дразнят?..недоумявам..
уж, интелегентен..човек, блогър..писател..учен..)
Джули
"Личното име ГАГАР,което носел виден предтеча на Гагарин иде от Българската дума ГАГА,която означава "Глава" и "Голяма глава" (виж израза Обича да си вре гагата навсякъде)"...
Гага означава човка... :)
цитирайГага означава човка... :)
Да, така е, Щапаров. Сигурно има много повече, но трябва обследване.
Сега може да очакваме някоя дрънчаща тенекия да подръчни.
Е, има и не такива, което е добре!
:)))
цитирайСега може да очакваме някоя дрънчаща тенекия да подръчни.
Е, има и не такива, което е добре!
:)))
4.
radostinalassa -
В старо време древните Българи били толкова многобройни,че славата им се носела навсякъде.
18.06.2021 17:22
18.06.2021 17:22
И се разселили в три посоки, за да не се избиват помежду си. Отишли са и натам, където днес е Русия. Има много утвърждения, че славянин означава човек , който слави Ин и Ян, или Бога, или означава българин. Защо не ги приемате? По - добре славяни, отколкото тюрки или метиси, или негри.
цитирайЗдравей, Щапаров. Има и други имена, които като малък ги мислех за руски, а се оказа, че твърде вероятно да са български: Владимир, Тамара и други, за които сега не се сещам.
Поздрави!
цитирайПоздрави!
mt46 написа:
"Личното име ГАГАР,което носел виден предтеча на Гагарин иде от Българската дума ГАГА,която означава "Глава" и "Голяма глава" (виж израза Обича да си вре гагата навсякъде)"...
Гага означава човка... :)
Гага означава човка... :)
И това означава че не съм прав ??!! Нее друже: напълно прав съм и от твоята забележка не следва че "славяни" някога е имало,а Българска държава преди 500-та г.сл.Хр.не е имало! Това е все едно да обясняваш на братята руси,че ЖИВОТ не значи КОРЕМ а на чехите- че ПРАХ не означава ПРАГ! Човката е придатък на главата друже или неин удължител- не е придатък на рамото или удължител на задника,така че важна е основната идея вложена в статията,а не фантасмагоричните лъжи на този или онзи панславистки (респ. фашизоиден македонистки) расист!
notfun написа:
многоо хубав..пост, че и..кратък.
благ..ангеле, усмихвации ти изпращам..от Тюркия.
с какво, толкозз ,те дразнят?..недоумявам..
уж, интелегентен..човек, блогър..писател..учен..)
Джули
благ..ангеле, усмихвации ти изпращам..от Тюркия.
с какво, толкозз ,те дразнят?..недоумявам..
уж, интелегентен..човек, блогър..писател..учен..)
Джули
Благодаря Джули- дразни ме фанатизма,с който разни панславистко-македонистки расисти и фашизоидни пантюркисти защитават глупостите и лъжите,с които будалкат народа ни вече век и половина!
nedovolen написа:
Да, така е, Щапаров. Сигурно има много повече, но трябва обследване.
Сега може да очакваме някоя дрънчаща тенекия да подръчни.
Е, има и не такива, което е добре!
:)))
Сега може да очакваме някоя дрънчаща тенекия да подръчни.
Е, има и не такива, което е добре!
:)))
Със сигурност има повече приятелю- тези примери са само върхът на айсберга,а тенекията няма да претрае никое разобличение на нейните лъжи! :)
radostinalassa написа:
И се разселили в три посоки, за да не се избиват помежду си. Отишли са и натам, където днес е Русия. Има много утвърждения, че славянин означава човек , който слави Ин и Ян, или Бога, или означава българин. Защо не ги приемате? По - добре славяни, отколкото тюрки или метиси, или негри.
ИН и ЯН са китайски варваризат на двуликия ЯНУС,който все пак е европейски бог- не е джибутски или папуаски! Истината е казана другаде от мой приятел- "славянин" означава измислен ментак,който вярва в руски измами! А последното ти изречение е единосъщно с македонисткото продажническо твърдение,че "По-добре "македонец",отколко татар или сърбин"! То показва нагледно как действат орташките удари и имперски внушения на панслависти (респ. "съветски хора",ментоюгославяни) и пантюркисти на слабите Балкански психики и как тези измамници вербуват свои прижърженици у нас (парите,постовете и тоягите са другия им лост)! Всеки прост правешки селяк ще хареса твоето мислене и всеки обеднял Кирякстефчоф но не и всеки родолюбец,решил да възражда победния Български дух!
barin написа:
Здравей, Щапаров. Има и други имена, които като малък ги мислех за руски, а се оказа, че твърде вероятно да са български: Владимир, Тамара и други, за които сега не се сещам.Поздрави!
Благодаря приятелю- поздрав и на теб,прав си безусловно!
дали искам в НАТО, световните сили ни преразпределиха към Англия и от 400 самолета имаме само 9, вече без един и дотираме янките с 3 млрд долара за хартии, ние трябва да подкрепим едната от двете световни сили. Да изберем между палитрата на янките и тези, които изглеждат като нас и са наш прокси аватар. Най - важното нещо е езика, а също така и материалния субстрат / мозъкът / на хората.
Само нашите езици дават възможност да мислим с двете си мозъчни полукълба, както природата го е заложила в жената.
цитирайСамо нашите езици дават възможност да мислим с двете си мозъчни полукълба, както природата го е заложила в жената.
Гугъл дали произлиза от "българската дума ГУГЛА"?... :)
цитирайПоредният ти силен и аргументиран постинг!
Към Българските имена в Русия бих добавил, ако още не е и -Олга!- Жената на Олег и майката на Святослав! Всъщност, християнското и име е Елена/ Светла, Светлина/ Но е преименована на Болга- да се подчертае ,че е Българка! И отам- Олга!
Хубав ден!
цитирайКъм Българските имена в Русия бих добавил, ако още не е и -Олга!- Жената на Олег и майката на Святослав! Всъщност, християнското и име е Елена/ Светла, Светлина/ Но е преименована на Болга- да се подчертае ,че е Българка! И отам- Олга!
Хубав ден!
а много злато и нефт. те нямат буква У и използват за целта две букви О.
цитирайradostinalassa написа:
дали искам в НАТО, световните сили ни преразпределиха към Англия и от 400 самолета имаме само 9, вече без един и дотираме янките с 3 млрд долара за хартии, ние трябва да подкрепим едната от двете световни сили. Да изберем между палитрата на янките и тези, които изглеждат като нас и са наш прокси аватар. Най - важното нещо е езика, а също така и материалния субстрат / мозъкът / на хората.
Само нашите езици дават възможност да мислим с двете си мозъчни полукълба, както природата го е заложила в жената.
Само нашите езици дават възможност да мислим с двете си мозъчни полукълба, както природата го е заложила в жената.
За Варшавския договор също така никой не ни пита,за вкарването ни в съветския лагер- също!
mt46 написа:
Гугъл дали произлиза от "българската дума ГУГЛА"?... :)
Тук вече се заблуждаваш- думата ГУГЪЛ е случайна,измислена наслуки преди стотина години :)
leonleonovpom2 написа:
Поредният ти силен и аргументиран постинг!
Към Българските имена в Русия бих добавил, ако още не е и -Олга!- Жената на Олег и майката на Святослав! Всъщност, християнското и име е Елена/ Светла, Светлина/ Но е преименована на Болга- да се подчертае ,че е Българка! И отам- Олга!
Хубав ден!
Към Българските имена в Русия бих добавил, ако още не е и -Олга!- Жената на Олег и майката на Святослав! Всъщност, християнското и име е Елена/ Светла, Светлина/ Но е преименована на Болга- да се подчертае ,че е Българка! И отам- Олга!
Хубав ден!
Здравей! Името ОЛЕГ (оттам и ОЛГА) съм обяснил на доста други места,затова не го споменавам тук. Произлиза от името на древно-Българския княз ВОЛЕГ (538 г.),което и днес се среща тук-там в Русия. На Български означава ВЕЛИК (ВЕЛИКО,ВЕЛКО- виж фам. Великови) и не е скандинавско,понеже скандинавците не могат дори да го произнесат правилно и го изопачават на ХЕЛГУ.
radostinalassa написа:
а много злато и нефт. те нямат буква У и използват за целта две букви О.
За някои хора янките и ушанките са все една стока но аз вярвам,че не е съвсем така :)
shtaparov написа:
За някои хора янките и ушанките са все една стока но аз вярвам,че не е съвсем така :)
Та няма да пишат поеми с тях. Важното е да имат плодове.
radostinalassa написа:
а много злато и нефт. те нямат буква У и използват за целта две букви О.
За някои хора янките и ушанките са все една стока но аз вярвам,че не е съвсем така :)
Та няма да пишат поеми с тях. Важното е да имат плодове.
shtaparov написа:
За Варшавския договор също така никой не ни пита,за вкарването ни в съветския лагер- също!
radostinalassa написа:
дали искам в НАТО, световните сили ни преразпределиха към Англия и от 400 самолета имаме само 9, вече без един и дотираме янките с 3 млрд долара за хартии, ние трябва да подкрепим едната от двете световни сили. Да изберем между палитрата на янките и тези, които изглеждат като нас и са наш прокси аватар. Най - важното нещо е езика, а също така и материалния субстрат / мозъкът / на хората.
Само нашите езици дават възможност да мислим с двете си мозъчни полукълба, както природата го е заложила в жената.
Само нашите езици дават възможност да мислим с двете си мозъчни полукълба, както природата го е заложила в жената.
За Варшавския договор също така никой не ни пита,за вкарването ни в съветския лагер- също!
Името Гогол е свързано с думата гогол - патица звънарка. Има и такава тракийска глоса гогол - птица, така че пак е нашенско...
https://andorey.blog/history/2017/11/30/trakiiskite-glosi-starobylgarski-dumi-zapisani-s-grycki-bukv.1580449?reply=5062645
Поздрави!
цитирайhttps://andorey.blog/history/2017/11/30/trakiiskite-glosi-starobylgarski-dumi-zapisani-s-grycki-bukv.1580449?reply=5062645
Поздрави!
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
За някои хора янките и ушанките са все една стока но аз вярвам,че не е съвсем така :)
Та няма да пишат поеми с тях. Важното е да имат плодове.
radostinalassa написа:
а много злато и нефт. те нямат буква У и използват за целта две букви О.
За някои хора янките и ушанките са все една стока но аз вярвам,че не е съвсем така :)
Та няма да пишат поеми с тях. Важното е да имат плодове.
Както сочи примерът с гръцките пирати,на тях не им трябвали повече от 17 букви а когато жертвите им обеднели от перманентния грабеж,онези почнали да се взимат у ръце и направили буквите си 24.
andorey написа:
Името Гогол е свързано с думата гогол - патица звънарка. Има и такава тракийска глоса гогол - птица, така че пак е нашенско...
https://andorey/history/2017/11/30/trakiiskite-glosi-starobylgarski-dumi-zapisani-s-grycki-bukv.1580449?reply=5062645
Поздрави!
https://andorey/history/2017/11/30/trakiiskite-glosi-starobylgarski-dumi-zapisani-s-grycki-bukv.1580449?reply=5062645
Поздрави!
Благодаря приятелю- прав си по принцип но патешката етимология на Марин не е добра,затова реших да я оправя с истинска човешка :) Написах и допълнение в текста,което обяснява защо моята етимология е по-добра от неговата.
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
За Варшавския договор също така никой не ни пита,за вкарването ни в съветския лагер- също!
radostinalassa написа:
дали искам в НАТО, световните сили ни преразпределиха към Англия и от 400 самолета имаме само 9, вече без един и дотираме янките с 3 млрд долара за хартии, ние трябва да подкрепим едната от двете световни сили. Да изберем между палитрата на янките и тези, които изглеждат като нас и са наш прокси аватар. Най - важното нещо е езика, а също така и материалния субстрат / мозъкът / на хората.
Само нашите езици дават възможност да мислим с двете си мозъчни полукълба, както природата го е заложила в жената.
Само нашите езици дават възможност да мислим с двете си мозъчни полукълба, както природата го е заложила в жената.
За Варшавския договор също така никой не ни пита,за вкарването ни в съветския лагер- също!
Какво им трепериш толкова на тия евреи- те са обикновени хора точно като нас,нито по-умни нито по-глупави! :)
ПОЗДРАВЛЕНИЕИ ИНТЕРЕСНО, ПОЛЕЗНО- РУСНАЦИТЕ СА НИ БРАТЯ
цитирайТой се изпълнява чрез подкупване и изтикване във властта на подходящи хора. Целите му са безумни. Само бължарите едва ли ще се справят с него. Ти как мислиш по въпроса!
цитирайАз говоря за английските пирати ест. Не мога да ги сравня с гръцките.
цитирайzaw12929 написа:
ПОЗДРАВЛЕНИЕИ ИНТЕРЕСНО, ПОЛЕЗНО- РУСНАЦИТЕ СА НИ БРАТЯ
Много от обикновените руснаци със сигурност знаят това и го приемат- самовлюбените им властници обаче- не.
radostinalassa написа:
Той се изпълнява чрез подкупване и изтикване във властта на подходящи хора. Целите му са безумни. Само българите едва ли ще се справят с него. Ти как мислиш по въпроса!
Аз пък ще кажа,че с този проект съм далеч по-запознат от теб а фактът,че досега не съм дал признаци за това не означава че не знам за него. Правилното му име е масонски проект- една сметка без кръчмар, която Господ ще обърка!
radostinalassa написа:
Аз говоря за английските пирати ест. Не мога да ги сравня с гръцките.
И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!
shtaparov написа:
Аз пък ще кажа,че с този проект съм далеч по-запознат от теб а фактът,че досега не съм дал признаци за това не означава че не знам за него. Правилното му име е масонски проект- една сметка без кръчмар, която Господ ще обърка!
radostinalassa написа:
Той се изпълнява чрез подкупване и изтикване във властта на подходящи хора. Целите му са безумни. Само българите едва ли ще се справят с него. Ти как мислиш по въпроса!
Аз пък ще кажа,че с този проект съм далеч по-запознат от теб а фактът,че досега не съм дал признаци за това не означава че не знам за него. Правилното му име е масонски проект- една сметка без кръчмар, която Господ ще обърка!
А аз мисля, че той дава плодове, като видим колко % напр. от славяните са останали.
shtaparov написа:
И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!
radostinalassa написа:
Аз говоря за английските пирати ест. Не мога да ги сравня с гръцките.
И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!
Продължавай просветителската мисия.
цитирай
34.
radostinalassa -
Съмнявам се. просто географското им местоположение е различно.
24.06.2021 14:12
24.06.2021 14:12
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!
radostinalassa написа:
Аз говоря за английските пирати ест. Не мога да ги сравня с гръцките.
И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!
radostinalassa написа:
Аз говоря за английските пирати ест. Не мога да ги сравня с гръцките.
И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!
Аз не знам и англичаните да имат такива колонии :)
elizabethborislavova написа:
Продължавай просветителската мисия.
Благодаря- ще се старая!
radostinalassa написа:
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!
radostinalassa написа:
Аз говоря за английските пирати ест. Не мога да ги сравня с гръцките.
И аз не мога- английските пирати са много по-честни и по-коректни от гръцките!
Сиреч- едните не са коренно различни от другите :)
radostinalassa написа:
А аз мисля, че той дава плодове, като видим колко % напр. от славяните са останали.
shtaparov написа:
Аз пък ще кажа,че с този проект съм далеч по-запознат от теб а фактът,че досега не съм дал признаци за това не означава че не знам за него. Правилното му име е масонски проект- една сметка без кръчмар, която Господ ще обърка!
radostinalassa написа:
Той се изпълнява чрез подкупване и изтикване във властта на подходящи хора. Целите му са безумни. Само българите едва ли ще се справят с него. Ти как мислиш по въпроса!
Аз пък ще кажа,че с този проект съм далеч по-запознат от теб а фактът,че досега не съм дал признаци за това не означава че не знам за него. Правилното му име е масонски проект- една сметка без кръчмар, която Господ ще обърка!
А аз мисля, че той дава плодове, като видим колко % напр. от славяните са останали.
"Проектът" не е чак толкова стар- не се връзвай на тези които вярват,че го е имало още в далечните векове!
Поздравления за статията! Плюс от мен.
цитирайда не из се връзвам? Кои са гръцките колонии и кои са английските? Нима не знаеш?
цитирайkolevdobri написа:
Поздравления за статията! Плюс от мен.
Благодаря ти от сърце!
radostinalassa написа:
да не из се връзвам? Кои са гръцките колонии и кои са английските? Нима не знаеш?
"Те" са радикалните привърженици на конспиративни теории. Доста от тях имат право,но съвсем не всички.
По другия ти въпрос. Английски колонии са Канада,Австралия,Шотландия,Уелс и Сев.Ирландия,а гръцки колонии са Българските земи на север от Олимп.
Търсене
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи